۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۲
کد خبر: ۷۴۹۳۰۰

بازدید مدیر جامعةالزهرا از نمایشگاه دستاوردهای علمی مراکز پژوهشی حوزوی

بازدید مدیر جامعةالزهرا از نمایشگاه دستاوردهای علمی مراکز پژوهشی حوزوی
مدیر جامعةالزهرا(س) از ششمین دوره نمایشگاه کتاب و دستاوردهای علمی مراکز پژوهشی حوزه‌های علمیه با عنوان «مشکات» بازدید کرد.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، ششمین دوره نمایشگاه کتاب و دستاوردهای علمی مراکز پژوهشی حوزوی با عنوان «مشکات» روز گذشته با حضور خانم برقعی، مدیر جامعة الزهرا علیهاالسلام و سخنرانی آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه کشور و مسئولان استانی و حوزوی در مجتمع امام خمینی(ره) گلزار شهدای قم افتتاح شد.

سیده زهره برقعی مدیر جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها به همراه جمعی از معاونان و مدیران مجموعه ضمن بازدید از این نمایشگاه، با آخرین دستاوردهای علمی و پژوهشی موسسات علمی حوزوی و سامانه های جدید عرصه پژوهش آشنا شدند.

مدیر جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها در حاشیه این بازدید، برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی را موجب تسهیل تبادل علمی و آشنایی پژوهشگران با آخرین روش ها و شیوه های تحقیق و حل مساله دانست و آن را فرصت مغتنمی برای ایجاد زمینه های رشد علمی و آشنایی با دستاورهای روز پژوهشی عنوان کرد.

گفتنی است، نمایشگاه کتاب و دستاوردهای علمی مراکز پژوهشی حوزوی «مشکات» همه روزه از ۱۷ تا ۲۲ دی ساعت ۹ تا ۱۹ پذیرای عموم بازدیدکنندگان خواهد بود.

در این نمایشگاه بیش از ۸۰ واحد پژوهشی و انتشاراتی حوزوی از جمله جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها دستاوردهای علمی و پژوهشی خود را در ۶۸ غرفه در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داده اند.

ارسال نظرات