۱۹ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۵:۱۱
کد خبر: ۷۴۹۴۸
آیت الله شفیعی:

همه باید راه خود را از راه دشمنان انقلاب جدا کنند

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در نخستین یادواره شهدای روحانی شهرستان بهبهان گفت: همه باید راه خود را از راه دشمنان انقلاب ایران و اسلام جدا کنند.
آيت الله شفيعي، نماينده مردم خوزستان در مجلس خبرگان


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت‌الله سید علی شفیعی، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، روز گذشته در نخستین یادواره شهدای روحانی و طلبه شهرستان بهبهان با اشاره به ایام خجسته دهه فجر گفت: بیست و دوم بهمن امسال در موقعیت حساسی قرار دارد، همه باید موضع خود را به صورت روشن و صریح اعلام و راه خود را از راه دشمنان انقلاب، ایران و اسلام جدا کنند.

وی با بیان این‌که حمایت و تبعیت از ولایت فقیه شامل حمایت عملی از ایشان و آشکار کردن این حمایت با شعارها و حضور به موقع در صحنه‌ها است، ابراز داشت: دشمنان انقلاب سرخورده و بی‌جان شده‌اند و همه با حضور در راهپیمایی با شکوه در ۲۲ بهمن نفس باقی‌مانده دشمنان را نیز قطع می‌کنیم.

آیت الله شفیعی با بیان این‌که شهیدان همیشه زنده‌اند، گفت: خداوند در قرآن کریم تصور مردن را برای شهیدان اشتباه دانسته و حقیقتاً هرگز نمی‌توان کسانی که رزق خود را به صورت مستقیم از خداوند دریافت می‌کنند آنان را مرده دانست.

عضو مجلس خبرگان رهبری به جایگاه رفیع شهیدان اشاره و تصریح کرد: ما همه زندگی خود را مدیون شهیدانی هستیم که پست، مقام، درس، بحث و خانواده خود را رها کرده و توشه آخرت بستند و با سفر به جبهه‌های جنگ حق علیه باطل،‌ شربت شهادت را نوشیدند.

استاد عالی حوزه علمیه اهواز با بیان این‌که اگر شهدای نهادها و ارگان‌های مختلف را تقسیم‌بندی کنیم، شهدای روحانی از همه آن بیشتر هستند، خاطر‌نشان کرد: روحانیتی که خود در رأس انقلاب و در همه عرصه‌ها همچون شرکت در جبهه‌های حق علیه باطل، آیات شهادت را تفسیر کرده و خود نیز به شهادت رسیده؛ صاحب این انقلاب است./945/پ202/س

ارسال نظرات