۲۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۳
کد خبر: ۷۴۹۴۹۴
امام جمعه خرم‌آباد:

جلوی استخدام های خارج از ساز و کار قانونی گرفته شود

جلوی استخدام های خارج از ساز و کار قانونی گرفته شود
حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با انتقاد از استخدام های غیر قانونی در برخی بخش ها، گفت: باید جلوی استخدام های خارج از ساز و کار قانونی گرفته شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی، در خطبه های نماز جمعه این هفته خرم آباد، با اشاره به مناسبت هایی همچون حلول ماه رجب و میلاد باسعادت امام باقر(ع) گفت: ماه‌های رجب، شعبان و رمضان ماه‌های خودسازی و تربیت نفس است.

نماینده ولی فقیه در لرستان افزود: با بهره مندی از این ایام باید در جهت خود سازی و تهذیب نفس گام برداشت.

وی در ادامه به پیش رو بودن انتخابات اسفندماه اشاره کرد و گفت: باید زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی فراهم شود.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بیان کرد: مردم به عنوان پشتوانه اصلی نظام در تحقق اهداف و آرمان های انقلاب نقش آفرین هستند و حضور مردم پای صندوق های رای خار چشم دشمن است.

وی یادآور شد: مشارکت حداکثری، امنیت‌آور است و نباید صرفا به دلیل ضعف یک نماینده حضور در انتخابات برای تشکیل یک مجلس قوی را از دست داد.

امام جمعه خرم آباد در ادامه اظهار کرد: مشارکت و رعایت قوانین از سوی کاندیداها، ستادها و حامیان داوطلبان باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه استخدام‌های خارج از سازو کار قانونی و یا با ظاهری قانونی اما با وجود حقیقت تبعیض، در برخی استان‌ها همچون لرستان وجود دارد، گفت: با این موضوع برخورد جدی شود.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی به 27 دی سالروز شهادت حجت‌الاسلام نواب صفوی و یاران شهیدش اشاره کرد و گفت: این شهدای بزرگوار پیشتازان جهاد و ایثار و شهادت در راه خدا هستند.

وی در پایان با اشاره به فرار شاه خائن در روز ۲۶ دی یادآور شد: رژیم پهلوی با هدایت‌های سیاسی الهی امام راحل و حضور بابصیرت ملت ایران سقوط کرد.

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات