۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۸
کد خبر: ۷۴۹۵۲۲

البخیتی: بی‌صبرانه منتظر ورود مستقیم آمریکا و انگلیس به جنگ بودیم

البخیتی: بی‌صبرانه منتظر ورود مستقیم آمریکا و انگلیس به جنگ بودیم
یک عضو ارشد دفتر سیاسی انصارالله می‌گوید که یمن بانک اهدافی مرتبط با تنش‌زایی آمریکا دارد و یمنی‌ها بی‌صبرانه منتظر ورود مستقیم آمریکا و انگلیس به جنگ بودند.

«محمد البخیتی» عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن، شامگاه امروز (جمعه)، گفت که یمن قواعد جدیدی را برای درگیری در دریای سرخ ایجاد کرده که ثابت و دائم است و کسی نمی‌تواند آن را تغییر دهد.

این عضو ارشد انصارالله که با شبکه «المیادین» مصاحبه می‌کرد، گفت: «امروز آمریکا و انگلیس وارد تجاوز مستقیم [به یمن] شده‌اند و این لحظه‌ای است که بی‌صبرانه منتظرش بودیم. ما از برادرانمان در فلسطین تشکر می‌کنیم و به آن‌ها می‌گوییم شما مردم یمن را یکپارچه کردید و این امت را گرد هم آوردید و تمام اتهامات باطلی را که به ما زده می‌شد، رفع کردید».

البخیتی این سخنان را بعد از حمله بامدادی امروز آمریکا و انگلیس به خاک یمن بیان کرده است.  آمریکا و انگلیسبامداد امروز بیش از ۱۲ نقطه در یمن را با هواپیما، کشتی و زیردریایی را به علت جلوگیری ارتش یمن از عبور کشتی‌های اسرائیلی از دریای سرخ هدف قرار دادند.

محمد البخیتی در ادامه با اشاره به عملیات‌های پیشین ارتش یمن اضافه کرد: «عملیات‌های نظامی ما در عمق اسرائیل و دریای سرخ خسارات زیادی به آمریکا و اسرائیل وارد کرده است. ما حتما باید انتقام اقدام آمریکا و انگلیس را بگیریم».

البخیتی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: «امروز دیگر کشتی‌های آمریکایی و انگلیسی جرئت گذر از دریای سرخ را ندارند. ما بانک اهدافی مرتبط با تنش‌زایی آمریکا و مواضع کشورها داریم و پاسخ‌های دردناکی داده خواهد شد».

این عضو ارشد انصارالله همچنین از آمریکا و انگلیس خواست که محاسباتشان را بازنگری کنند و در این خصوص از تجربیات گذشته خود استفاده کنند. او در پایان نیز تاکید کرد: «نبرد ما با مردم آمریکا و انگلیس نیست، بلکه با آن باند صهیونیستی حاکم در واشنگتن و لندن است».

منبع: فارس
ارسال نظرات