۱۹ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۵:۳۲
کد خبر: ۷۴۹۵۴
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان قم:

ترفندهای دشمنان انقلاب با تقویت نگاه اعتقادی خنثی می شود

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل کمیته امداد امام خمینی‌(ره) استان قم گفت: با تقویت نگاه اعتقادی و ایمانی ترفندهای دشمنان انقلاب خنثی شده و هرگز تحت تأثیر شرایط خاص قرار نخواهیم گرفت.
عبدالله جلالي، مديركل كميته امداد امام خميني قم


عبدالله جلالی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی‌(ره) استان قم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به فرا رسیدن ایام الله 22 بهمن، گفت: با فرا رسیدن این ایام مبارک، یاد و خاطره روزهای پیروزی انقلاب و تلاش های بی وقفه و صادقانه مردم فهیم ایران یک بار دیگر نمایان می شود.

وی افزود: اکنون فضای مناسبی ایجاد شده تا ضمن قدردانی از ایثارگری های مردم در دوران پیروزی انقلاب، از یک طرف مسؤولان عملکردشان را به مردم اعلام کنند و از طرف دیگر مردم قدردان تلاش های مسؤولان نظام باشند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم خاطرنشان کرد: حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن با توجه به موقعیت بسیار خاص و سفارش و تأکید رهبر معظم انقلاب، مراجع تقلید و شخصیت های مختلف نظام فضای جدیدی را برای کشور ایجاد خواهد کرد.

جلالی با بیان این‌که مردم در حوادث اخیر کشور مراقب غفلت ها باشند، ابراز داشت: با تقویت نگاه اعتقادی و ایمانی ترفندهای دشمنان انقلاب خنثی شده و هرگز تحت تأثیر شرایط خاص قرار نخواهیم گرفت.

وی در ادامه با اشاره به فعالیت های کمیته امداد امام خمینی‌(ره) استان در ایام الله دهه فجر اظهار داشت: برگزاری همایش تجلیل از خیرین، بازدید از مراکز نگهداری معلولان، بازدید از بخش دیالیز بیمارستان ها، کلنگ زنی یکصد و بیست واحد مسکن مدد جویی، افتتاح شانزده واحد مسکونی و بهره برداری از یازده تعاونی صنعتی و خدماتی از جمله این اقدامات است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی‌(ره) اضافه کرد: در ایام الله دهه فجر خدمات ویژه ای به خانواده های تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی تعلق می گیرد که بخشی از آن توزیع بن غیر نقدی به مبلغ چهل هزار تومان به ازای هر نفر مددجوی تحت پوشش است. /920/ت302/ع

ارسال نظرات