۱۹ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۵:۵۳
کد خبر: ۷۴۹۵۷
استاندار آذربایجان غربی:

نزاع غرب با مردم ایران بر سر دین است

خبرگزاری رسا ـ استاندار آذربایجان غربی گفت: اسلام بهترین مکتب برای احقاق حق انسانهاست، بنابراین دشمنی استکبار به مردم ایران به خاطر دین و اعتقادات آنها است.
استاندار آذربايجان غربي


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، وحید جلال زاده، استاندار آذربایجان غربی امروز با حضور در جمع ائمه جمعه و جماعات اهل سنت در مسجد امام شافعی ارومیه با اشاره به نعمت انقلاب اسلامی افزود: مردم ایران با صعود به قله عظمت اسلامی، مشکلات را از پیش رو برخواهند داشت.

وی اتحاد و وحدت بین اقوام و قومیت های مختلف را در کشور از جنس الهی دانست و گفت: دشمنان در سالهای گذشته درصدد بودند با تفرقه افکنی در بین اقوام، کشور را برای رسیدن به خواسته هایشان ناامن کنند که خوشبختانه تا کنون در سایه وحدت و همدلی ملت نتوانسته کاری از پیش ببرد.

استاندار آذربایجان غربی ابا اعلام اینکه در نهضت اسلامی همه اقوام و مذاهب نقش داشتند، تاکید کرد: وحدت و یکرنگی در ایران مایه مباهات است، شاید اختلاف سلیقه باشد اما آرمان های انقلاب به قدری بزرگ و متعالی است که به هدف مشترک تبدیل شده است.

جلال زاده گفت: حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی و اعتلای این نهضت به ارتقای بصیرت بستگی دارد تا در برابر دشمن ایستادگی کنیم.

وی با اشاره به تمدن پوشالی غرب خاطرنشان کرد: به یاری خداوند در حالی که مدل حکومت دینی تحقق می یابد، شاهد نابودی نظام لیبرال دموکراسی نیز همانند نظام کمونیستی هستیم.

ملا عبدالقادر بیضاوی، امام جمعه اهل سنت ارومیه نیز در این گردهمایی با تاکید بر اینکه اتحاد و یکپارچگی مردم موجب قدرت اسلام و انقلاب شده است، اظهار داشت: پیروزی انقلاب اسلامی با اتحاد میسر شده است، بنابراین انقلاب اسلامی متعلق به همه مردم ایران است که در زیر پرچم جمهوری اسلامی زندگی می کنند./935/پ202/ص

ارسال نظرات