۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۲
کد خبر: ۷۴۹۵۹۰

حالا فهمیدی؟!(گفت و شنود)

حالا فهمیدی؟!(گفت و شنود)
در حالی که آمریکا و انگلیس از نابودی تسلیحات انصارالله خبر می‌دادند، رسانه‌ها خبر دادند نیروهای مقاومت یمن قبل از حمله موشک‌ها و سایر تسلیحات و تجهیزات خود را به مکان‌های دیگری منتقل کرده بودند.

روزنامه آمریکایی وال استریت نوشته است نیروهای مقاومت یمن قبل از حمله آمریکا و انگلیس، موشک‌ها و سایر تسلیحات و تجهیزات خود را به مکان‌های دیگری منتقل کرده بودند.

گفتم: آفرین به هوش و تدبیر انقلابیون یمن. اما، آمریکا و انگلیس را بگو که چه قُمپزی در می‌کردند و از نابودی تسلیحات انصارالله خبر می‌دادند!

گفت: تیرشان به سنگ خورده و برخی دیگر از رسانه‌های آمریکایی هم از ناکامی حملات هوایی آمریکا و انگلیس به یمن خبر داده‌اند و یکی از آنها نیز با اشاره به رجز‌خوانی‌های قبل از حمله ارتش‌های این دو کشور، ناکارآمدی حملات مزبور را به سخره گرفته است.

گفتم: سرگروهبان داشت به یکی از سربازان روش تیراندازی را یاد می‌داد ولی طرف همه تیرهایش به خطا می‌رفت! سرگروهبان که حسابی عصبانی شده بود، تفنگ را از دست سرباز گرفت و گفت حالا خوب نگاه کن تا یاد بگیری. اما تیرش ده‌ها متر خطا رفت و حتی به تابلوی سیبل هم نخورد! یارو که بدجوری خیط کاشته بود، رو به سرباز کرد و گفت؛ حالا فهمیدی؟! تو اینجوری تیر‌اندازی می‌کردی!

منبع: فارس
ارسال نظرات