۱۹ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۶:۰۶
کد خبر: ۷۴۹۶۲
امام جمعه رشت:

پیشرفت ایران اسلامی درسایه همبستگی ملی است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در گیلان وحدت و همدلی را مهم‌ترین عامل پیروزی انقلاب اسلامی دانست و گفت: امروز شرط تدام انقلاب، پیشرفت و توسعه ایران اسلامی؛ همبستگی ملی است.
نماينده ولي فقيه در گيلان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، حجت الاسلام و المسلمین زین العابدین قربانی، نماینده ولی فقیه درگیلان، ظهر امرز در جلسه هم‌اندیشی تخصصی هفته وحدت، با اشاره به استحکام پایه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و نیز پیشرفت‌های صورت گرفته در حوزه‌های مختلف در کشور‌ گفت: این توانمندی ها و توسعه کشور در سایه وحدت و همبستگی ملی ایجاد شده است.

وی به تلاش دشمن در سی سال گذشته برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: در کنار همه  تلاش‌های دشمن؛‌ نظام جمهوری اسلامی در سایه وحدت ملی با تمام قوا به سوی تعالی و سعادت پیش می‌رود.

امام جمعه رشت ادامه داد: امروز دشمنان انقلاب اسلامی ایران، از پیشرفت های صورت گرفته در بخش های مختلف کشور، ناراحت هستند و سعی می کنند با توطئه های جدید مانع توسعه و تعالی ایران اسلامی شوند که در این مقابل وحدت و همدلی می تواند توطئه های دشمن را خنثی کند.

حجت الاسلام جمال یاری، مدیر کل تیلیغات اسلامی گیلان، نیز در ادامه این جلسه از مهم‌ترین اهداف رسالت نبی اکرم‌(ص) را ایجاد انس، محبت و عطوفت میان مردم و از بین بردن و مبارزه با ریشه‌های نفاق و دشمنی خواند و خاطرنشان کرد: امام راحل نیز با هدف ایجاد وحدت و دوستی میان مسلمانان به ویژه مردم ایران انقلاب شکوهمند اسلامی را پایه گذاری کردند.

وی وحدت و همدلی را سبب تعالی امت‌های مسلمان دانست و خاطر‌نشان کرد: امروز تفرقه و اختلاف میان ملل اسلامی یکی از مهم‌ترین اهداف دشمنان اسلام است که این مسأله هوشیاری مسلمانان را بیشتر می طلبد.

حجت الاسلام یاری ادامه داد: این جلسه به منظور برنامه‌ریزی و ارائه راهکارهای مناسب فرهنگی، تبلیغی، جلسه هم اندیشی تخصصی هفته وحدت مناطق غرب گیلان از سوی اداره کل تبلیغات اسلامی گیلان برگزار شده است./950/پ202/س
ارسال نظرات