۱۹ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۶:۲۹
کد خبر: ۷۴۹۶۳
مسؤول بسیج طلاب آذربایجان شرقی:

شهدای انقلاب دانش آموخته مکتب حسینی بودند

خبرگزاری رسا ـ مسؤول بسیج طلاب آذربایجان شرقی با اشاره به نقش روحانیت در انقلاب اسلامی گفت: شهدای طلبه و دانش‌آموز انقلاب دانش آموخته مکتب حسینی بودند.
دهه فجر، انقلاب، بهمن


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در هشترود، حجت‌الاسلام محمد سرایی، مسؤول بسیج طلاب و روحانیان آذربایجان شرقی، امروز در همایش روحانیان بسیجی شهرستان هشترود اظهار داشت: این ملت با لبیک به ندای امام راحل و با حمایت‌های خود از بیانات آن امام فرزانه به صحنه آمد و سبب پیروزی انقلاب اسلامی شد‌.

وی در ادامه تصریح کرد: بعد از آن نیز از انقلاب و ارزش‌های آن دست برنداشتند، با آن‌که در این مدت دشمنان این انقلاب توطئه‌ها و ترفندهایی برای نابودی این انقلاب و آرمان‌های آن به کار برده‌اند؛ اما همیشه شکست خورده‌اند.

حجت‌الاسلام سرایی‌ الگوگرفتن از نهضت امام حسین‌(ع) را عامل پیروزی مردم ایران در همه صحنه‌ها عنوان کرد و افزود: ملت ایران در هیچ برهه از زمان، امام حسین(ع) و نهضت ایشان را فراموش نمی‌کند و در‌ همه مشکلات با پیروی از ائمه اطهار(ع) و پیروی از فرمایشات آنان و گوش سپردن به بیانات امام خمینی‌(ره) و‌ مقام معظم رهبری به موفقیت‌های بزرگ در صحنه‌های مختلف همچون ‌ انرژی ‌هسته‌ای، پرتاب موشک‌های مختلف و غیره  پرچم افتخار کشور عزیزمان را در‌ جهان برافراشت.

وی با اشاره به جنگ نابرابری که دشمنان به ایران تحمیل کردند نیز گفت: در آن زمان همه کشورها با انواع تجهیزات جنگی که در اختیار صدام قرار دادند، قصدشان این بود که درخت نوپای انقلاب را ‌‌از پای درآورند؛ اما همه دیدند که این ملت چگونه در مقابل لشکر دنیا ایستادگی کرد و نگذاشت یک وجب از خاک کشور عزیزمان به دست دشمن بیفتد.

مسؤول بسیج طلاب آذربایجان شرقی تأکید کرد: روحانیون و طلاب نیز سهم مهمی در جنگ تحمیلی و انقلاب اسلامی داشتند و آنان که از دانشگاه مکتب اباعبدالله امام حسین‌(ع) فارغ‌التحصیل بودند، به ندای امامشان لبیک گفتند و دوشادوش دیگر رزمندگان در عملیات‌های مختلف شرکت کرده و به درجه شهادت و جانبازی که بالاترین ارزش‌ها بود، نائل شدند./935/پ202/س

ارسال نظرات