۱۹ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۶:۴۹
کد خبر: ۷۴۹۶۵
معاون رییس جمهور:

پیشرفت ملت ایران در حوزه‌های گوناگون حد و حصر ندارد

خبرگزاری رسا ـ معاون پارلمانی رییس جمهور با اشاره به دستور روز گذشته رییس جمهور مبنی بر تولید سوخت هسته‌ای بیست درصدی گفت: ما بارها به جهانیان اعلام کرده‌ایم که برای دست یافتن به استقلال،‌ با کسی شوخی نداریم.
حجت الاسلام ميرتاج الديني


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام سیدمحمدرضا میرتاج الدینی، معاون پارلمانی رییس جمهور، امروز در مراسم آغاز عملیات اجرایی سامانه رفاهی و پارکینگ طبقاتی فرودگاه بین المللی تبریز اظهار داشت: دستور روز گذشته رییس جمهور مبنی بر تولید سوخت هسته ای بیست درصدی در داخل کشور جهانیان را به حیرت وا داشته است.

وی خاطر‌نشان کرد: ملت ایران بارها به جهانیان اعلام کرده است که برای دست یافتن به استقلال ملی، با کسی شوخی نداشته و مسیر توسعه و پیشرفت خود را با قدرت و عزت ادامه خواهد داد.

حجت الاسلام میرتاج الدینی با تأکید بر ضرورت قدردانی از خدمات 31 ساله نظام اسلامی افزود: به کوری چشم دشمنان نظام جمهوری اسلامی در کنار همه محدودیت‌ها و دشمنی ها همه روزه شاهد شکوفایی و توسعه ایران اسلامی در عرصه های مختلف سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی هستیم.

وی تصریح کرد: ایام الله دهه فجر، فرصتی برای رونمایی موفقیت های نظام جمهوری اسلامی در عرصه های مختلف بوده و در این روزها جهانیان به خوبی مشاهده می کنند که چطور دانشمندان ایرانی مرزهای علم و دانش را در نوردیده است.

حجت الاسلام میرتاج الدینی اظهار داشت: در سایه سه دهه استقرار نظام جمهوری اسلامی ، ملت ایران به خوبی دریافته اند که می توانند امور کشور را به دست گرفته و پیشرفت آنها در حوزه های مختلف حد و حصر ندارد.

معاون پارلمانی رییس جمهور گفت: با تبعیت از فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی، ایران اسلامی در افق پنجاه‌ ساله طلیعه‌دار کشورهای جهان در همه عرصه‌های زندگی اجتماعی خواهد بود./935/پ202/س

ارسال نظرات