۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۲
کد خبر: ۷۴۹۸۵۴
آیت‌الله کعبی در گفت‌وگو با رسا:

حمله موشکی سپاه، نشان از قاطعیت ایران داشت

حمله موشکی سپاه، نشان از قاطعیت ایران داشت
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تحسین همه جانبه حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مقر موساد در اربیل، گفت: این حمله به دشمنان متخاصم نشان داد که جمهوری اسلامی با قاطعیت در برابر تجاوز اقدام می‌کند.

آیت‌الله عباس کعبی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و نماینده مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا حمله موشکی سپاه پاسداران جمهوری اسلامی به پایگاه جاسوسی موساد را مقتدرانه، عزتمند، فوری و به هنگام توصیف کرد و گفت: این عملیات سپاه پاسداران در دفاع از امنیت و حقوق ملت بزرگ ایران و انتقام مظلومان حوادث تروریستی بود.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ادامه داد: این عملیات در امتداد جهاد فی سبیل الله نیروهای مسلح و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تحقق پیروزی‌های ارزشمند بر دشمنان و ادامه دهنده راه شهدا بود.

نماینده مجلس خبرگان رهبری حمله موشکی به مقر طراحی عملیات‌های تروریستی موساد را ضربه‌ای اثرگذار بر دشمن توصیف و تصریح کرد: این عملیات نشان داد، هر کسی به امنیت ملی ما ضربه بزند در مقابل ضرباتی مهلک را دریافت خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه عملیات موشکی اخیر، دل خانواده شهدا و مجروحان واقعه تروریستی کرمان را شاد کرد، گفت: رزمندگان آماده به کار موشکی در دفاع از امنیت، عزت و دفاع از مردم و اقتدار ملی ایران اسلامی تردیدی به خود راه نمی‌دهند و به هنگام و به اندازه موقعیت‌های دشمن را به صورت دقیق مورد هدف قرار می‌دهند.

آیت‌الله کعبی عملیات هماهنگ و یکپارچه جبهه مقاومت در مقابل آمریکا و رژیم صهیونیستی را ستود و ابراز داشت: این حملات هماهنگ و یکپارچه آمریکا و رژیم صهیونیستی را وادار به عقب‌نشینی‌ها گوناگونی در مواضع مختلف خود کرده است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ادامه داد: این‌ها به طور فرسایشی دچار شکست‌های سنگینی شده‌اند و رژیم صهیونیستی از جبهه مقاومت بویژه مقاومت شجاعانه انصار الله یمن به ستوه آمده است و آمریکایی‌ها پیشنهادهای تطمیع کننده خیره کننده‌ای به یمن داده‌اند؛ همچنین مقاومت عراق ضربه‌های فلج کننده‌ای به آمریکایی‌ها وادار کرده است تا آن‌ها را به عقب‌نشینی و خروج از عراق وادار کند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری درباره دیگر حملات در مقابل اسرائیل و آمریکا بیان داشت: حزب الله لبنان نیز در شمال اراضی اشغالی رژیم صهیونیستی را به ستوه آورده است؛ حماس نیز به شکل خیره کننده و اسطوره‌ای به مقاومت خود ادامه می‌دهد و رژیم صهیونیستی به ناچار با مرگ تدریجی دچار اضمحلال خواهد شد.

ارسال نظرات