۲۰ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۱:۴۵
کد خبر: ۷۵۰۱۵
جامعه مدرسین در اطلاعیه‌ای به مناسبت یوم الله 22 بهمن؛

رمز ماندگاری انقلاب اسلامی رهبری خردمندانه و وحدت مردم است

خبرگزاری رسا ـ جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با انتشار اطلاعیه‌ای به مناسبت یوم الله 22 بهمن اعلام کرد: دسیسه دشمنان برای نابودی انقلاب و تفرقه میان مردم همواره شکست خورده و تاثیر برعکس داشته است.
آرم جامعه مدرسين



به گزارش خبرگزاری رسا، جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با انتشار اطلاعیه‌ای به مناسبت یوم الله 22 بهمن آورده است: یوم الله 22 بهمن یادآور حماسه‌ها و دلاوری‌های مردمی است که در سایه عنایات حضرت پروردگار و اتحاد و انسجام خویش و نیز تحت لوای رهبری خردمندانه امام خمینی(ره) بر طاغوت زمان پیروز شدند و تحقق وعده نصرت پروردگار را به چشم خود دیدند. این روز یادآور حماسه مردان و زنانی است که با هدف برپایی حکومت اسلامی و برقراری مساوات، آزادی و استقلال از جان و مال خویش گذشتند و در برابر ظلم‌ها، ستم‌ها و بی عدالتی‌ها ایستادند؛ مردمی که سینه آنها از بیدادگری خاندان پهلوی و اربابان آنها که همانا آمریکا، انگلیس و اسرائیل بودند به ‌تنگ آمده بود.

این اطلاعیه می‌افزاید: آری، فجر انقلاب، فجر ارزشها و رویش‌ها بود. فجر انقلاب، فجر بیداری مسلمانان و مستضعفان در سراسر جهان بود تا آنجا که هم اکنون پس از گذشت سه دهه از پیروزی انقلاب، شاهد رویش جوانه‌های مبارزه و حماسه در سراسر کشورهای اسلامی با سرمشق گیری از شجره تنومند انقلاب اسلامی و اندیشه سترگ امام خمینی(ره) هستیم. به‌رغم توطئه‌های استکبار جهانی نظام جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف علوم و فنون خاص دفاعی، پزشکی، صنعتی، فرهنگی و اقتصادی پیشرفت‌های فراوان و چشمگیری داشته است. اینها، همه و همه، شاهد آن است که انقلاب اسلامی چون رودی خروشان جاری است و تشنگان معنویت و ایمان و آزادی را از زلال خود بهره‌مند می‌سازد.

جامعه مدرسین در ادامه بیان داشته است: رمز ماندگاری این انقلاب، عنایات حضرت پروردگار،‌رهبری خردمندانه انقلاب، وحدت و یکپارچگی مردم و حضور آنان در صحنه‌های گوناگون بوده است؛ چیزی که دشمن قسم خورده انقلاب تاب آن را ندارد و با دسیسه‌های گوناگون می‌کوشد تا آن را نابود سازد؛ غافل از آنکه جنگ تحمیلی، تحریم اقتصادی، جنگ روانی و تبلیغاتی، نفوذ در صفوف گرو‌ه‌ها و دسته‌ها، فتنه‌گری و... هرگز نتوانسته خللی در سد آهنین ملت وارد سازد. و نیز تجربه سی ساله انقلاب نشان داده که دشمنان قسم خورده انقلاب، هر ساله در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب با دسیسه‌ای خواسته‌اند تا حضور ملت ایران را در راهپیمایی 22 بهمن کمرنگ سازند. شگفت آنکه این ترفندها به حضور پرشور‌تر مردم انجامیده و هوشیاری انقلابی را افزایش داده است. امسال نیز در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب دستگاههای تبلیغاتی آمریکا، انگلیس و اسرائیل می‌کوشند تا با ترفندهای مختلف، این حضور کم نظیر را کمرنگ سازند؛ غافل از آنکه این توطئه‌ها عزم ملت شریف ایران را در خلق حماسه‌ای دیگر- همانند حماسة 9 دی امسال – مصمم‌تر خواهد کرد.

ملت عزیز ایران همانگونه که مقام معظم رهبری «مدظله العالی» فرموده‌اند از مطالبات خویش در رسوا ساختن چهره‌ی استکبار جهانی در فتنه‌ آفرینی دست بر نمی‌دارد و صفوف خود را همواره از فتنه‌ و فتنه‌ گران جدا و مبری دانسته است.
 
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن تبریک فرارسیدن سالروز پیروزی انقلاب، یاد امام راحل(ره) و شهیدان گلگون کفن و همه حماسه‌سازان انقلاب اسلامی را گرامی می‌دارد و همگان را به حضور پرشور در راهپیمایی وحدت‌آفرین 22 بهمن دعوت می‌نماید. /916/د102/ع

ارسال نظرات