۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۷
کد خبر: ۷۵۰۱۸۲
با هدف تکریم مفاخر حوزه فرهنگ و هنر؛

بزرگداشت استاد موسیقی لرستان برگزار می‌شود

بزرگداشت استاد موسیقی لرستان برگزار می‌شود
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان از برگزاری بزرگداشت استاد "علیرضا نادری" با هدف تکریم مفاخر حوزه فرهنگ و هنر لرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، اعظم روانشاد، ظهر امروز در جریان سفر به شهرستان سلسله در نشست کارگروه تجلیل از استاد علی‌رضا نادری گفت: استاد نادری با بیش از سه دهه فعالیت‌ هنری، توانسته در همه عرصه‌های موسیقی کارکردی متعهداته و قابل قبول داشته باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اشاره به اینکه فعالیت‌های ستودنی استاد نادری در عرصه موسیقی بخش بزرگی از حافظه قوم لر را تسخیر کرده است، افزود: ترانه‌های زندگی‌بخش و شادی‌آفرین وی هنوز هم بر زبان علاقه‌مندان زمزمه می‌شود.

روانشاد به فعالیت‌های ارزنده استاد نادری اشاره کرد و گفت: در حوزه موسیقی مقاومت در سال‌های دفاع مقدس، حوزه کار و تلاش مردم استان و موسیقی عرفانی آثار ماندگاری از سوی استاد نادری تولیدشده است.

وی افزود: تجربه زیستی و اجتماعی استاد نادری که از شخصیت‌های اندیشه‌ورز موسیقی استان است قابل تقدیر و تکریم است و ضرورت دارد به نسل جدید معرفی شود‌.

روانشاد به برگزاری بزرگداشت استاد نادری در آینده نزدیک در استان اشاره کرد و افزود: این برنامه با هدف تکریم مفاخر حوزه فرهنگ و هنر لرستان برگزار خواهد شد.

ابراهیم بهروج
برچسب ها: هنر فرهنگ لرستان
ارسال نظرات