۲۰ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۲:۵۲
کد خبر: ۷۵۰۲۴
آیت الله نوری همدانی:

مردم در 22 بهمن پر شورتر از همیشه در صحنه حاضر شوند

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت الله نوری همدانی با اشاره به شرایط حساس کشور تاکید کرد: ملت ایران باید در روز 22 بهمن بر محور اطاعت و تبعیت از ولی فقیه شعار دهند.
1/ آيت الله نوري همداني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید ظهر امروز در دیدار با فرماندهان و کارکنان سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان و همچنین جمعی از قاریان قرآن کریم و فرماندهان نیروهای انتظامی کشور در سخنانی با گرامی داشت دهه مبارک فجر بر ضرورت حضور پر شور مردم در راهپیمایی 22بهمن ماه تاکید کرد و گفت: با توجه به شرایط و فتنه های اخیر در کشور امسال ما شرایط بسیار حساسی را پیش روی داریم و باید با بصیرت و هوشیاری پر شورتر از همیشه در این راهپیمایی شرکت کرده و از آرمانهای انقلاب و امام و رهبری دفاع کنیم.

این مرجع تقلید تاکید کرد: همه آحاد جامعه اعم از زن و مرد پیر و جوان باید به میدان بیایند و با شعارهای حماسی که محور آن ارزشهای اسلامی ، انقلاب و امام و رهبری است عشق و وفاداری و پایبندی خود را به آرمانهای نظام و امام و رهبری است نشان دهند.

استاد درس خارج حوزه علمیه قم با اشاره به شرایط حساس کشور تاکید کرد: ملت ایران باید در روز 22 بهمن بر محور اطاعت و تبعیت از ولی فقیه شعار دهند.

وی در بخش دیگری از سخنانش از سکوت و همچنین موضع گیری های دو پهلوی برخی از خواص در فتنه اخیر انتقاد کرد و بیان داشت: فتنه اخیر یک امتحان است که برخی ها در این فتنه با موضع گیری های دو پهلوی خود و گاهی به نعل و گاهی به میخ زدن نتوانستند از آن سربلند بیرون بیایند، عده ای نیز با سکوت خود نتوانستند از این آزمون سربلند بیرون بیایند، اما عده ای که قیام کردند توانستند از این آزمون بزرگ سربلند بیرون بیایند.

حضرت آیت الله نوری همدانی در بخش دیگری از سخنانش خواستار توجه بیشتر جامعه به رساله حقوق حضرت امام سجاد (ع) شد و گفت: ما معتقدیم در این نظام اسلامی شهدا، حق و حقوق بسیاری بر گردن ما دارند و ما باید حق آنان را ادا کنیم.

وی همچنین تمام حکومت های غیر ولایی را نامشروع و طاغوتی خواند و تاکید کرد: حکومت های قبل از انقلاب از دین به عنوان ابزاری جهت پیشبرد اهداف و برنامه های خود استفاده می کردند.

استاد برجسته حوزه علمیه قم با یادآوری نقش امام راحل در پیروزی انقلاب و بیداری ملت دستاوردهای انقلاب اسلامی مورد تاکید قرار داد و گفت: انقلاب اسلامی ایران باعث بیداری تمام ملت های آزاده شد و به جهانیان درس آزادگی و بیداری داد.

این مرجع تقلید تاکید کرد: در حال حاضر دشمنان از انقلاب اسلامی کینه دارند و می دانند هر کجا حرکتی است در سایه انقلاب اسلامی است و از این رو در صدد مقابله با نظام بر آمدند و ما باید در مقابل آنها هوشیار باشیم.

حضرت آیت الله نوری همدانی در ادامه خاطر نشان کرد: بحمدلله امروز مقام معظم رهبری با درایت و تدبیر مثال زدنی خود با تمام قدرت کشور را اداره می کنند اما دشمنان همچنان مشغول توطئه هستند و سعی می کنند انقلاب و ولایت فقیه را تضعیف کند و ما باید در مقابل این توطئه ها هوشیار باشیم./924/پ202/ج

ارسال نظرات