۲۰ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۳:۴۶
کد خبر: ۷۵۰۳۹

فرماندهان سپاه استان لرستان از مواضع آیت الله نوری همدانی قدردانی کردند

خبرگزاری رسا ـ جمعی از فرماندهان سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان، از مواضع صریح حضرت آیت الله نوری همدانی در دفاع از ولایت فقیه قدردرانی کردند.
1/ آيت الله نوري همداني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، شمار زیادی از فرماندهان سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان همدان به همراه نماینده ولی فقیه در سپاه این استان ظهر امروز، در بیت حضرت آیت الله نوری همدانی حضور یافته و از مواضع و صریح و شفاف این مرجع تقلید در دفاع از حریم ولایت فقیه، انقلاب اسلامی و همچنین ارزش های متعالی آن قدردانی و حمایت کردند.

فرماندهان سپاه استان لرستان با سر دادن شعارهایی از جمله: یاور رهبر ما خدا نگهدار توـ مرجع انقلابی تشکر تشکرـ ـ خامنه ای کوثر است، دشمن او ابتر است ـ اطاعت از خامنه ای اطاعت از امام است، ضمن تجدید پیمان با آرمان های امام و رهبری، حمایت خود را از روشنگری های حضرت آیت الله نوری همدانی و همچنین بیانات و مواضع اخیر وی اعلام کردند.

این گزارش حاکی است حجت الاسلام محمدی، نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالضل(ع) استان لرستان نیز در این مراسم با قدردانی از مواضع حضرت آیت الله نوری همدانی گفت: مواضع این مرجع تقلید در شرایط اخیر کشور و فتنه های بوجود آمده بسیار مهم و حائز اهیمت است.

وی گفت: حضرت آیت الله نوری همدانی در شرایط اخیر شجاعانه از ارزش های اسلام و انقلاب دفاع کرد و به تببین اسلام ناب محمدی پرداخت و با بیانات و سخنرانی های خود بسیاری از مسائل را روشن کرد.

استاد حوزه های علمیه در ادامه با اشاره به فرازهایی از سخنان این مرجع تقلید که در حمایت از ولایت فقیه ایراد شده است تصریح کرد: ما به منظور قدردانی و اعلام حمایت از مواضع حضرت آیت الله نوری همدانی، به همراه جمعی از فرماندهان سپاه استان به قم آمده ایم تا از مواضع این مرجع تقلید در حمایت از ولایت فقیه و ارزش های اسلامی و انقلاب قدردانی کنیم.

حضرت آیت الله نوی همدانی نیز در این مراسم با قدردانی از الطاف اقشار مختلف مردمی، در سخنانی به تحلیل و بررسی فتنه های اخیر در کشور و همچنین حوادث بعد از انتخابات پرداخت و سکوت و موضع گیری های دوپهلوی برخی از خواص و نخبگان جامعه را در تداوم این فتنه مؤثر دانست.

این مرجع تقلید در ادامه سخنان خود با تاکید بر ضرورت حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز 22 بهمن، خواستار حفظ بصیرت و هوشیاری آحاد مختلف جامعه در مقابل توطئه ها و نقشه های دشمنان شد. /924/پ202/ص

ارسال نظرات