۰۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۸
کد خبر: ۷۵۰۵۹۳
مدیر ستاد اقامه نماز لرستان:

نماز، برترین تضمین برای سلامت جامعه است

نماز، برترین تضمین برای سلامت جامعه است
حجت الاسلام چراغی با بیان اینکه نماز برترین تضمین برای سلامت جامعه است، گفت: نماز نقش مهمی در اعتلا، تعالی و شکوفایی معنوی در جامعه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام محمدجواد چراغی، ظهر امروز در نشست دانش آموزی نماز در مدرسه دخترانه فرهنگیان خرم آباد با اشاره به اینکه خداوند نماز خواندن را بر همه ادیان الهی واجب دانسته است، گفت: خدای متعال فرموده است: اگر به دنبال سلامت جسم و روح و روان خود هستید به خواندن نماز اهمیت دهید.

مدیر ستاد اقامه نماز لرستان به اهمیت اقامه نماز اشاره کرد و افزود: نماز موجب پایش دین می‌شود و شیطان صفتان نمی‌تواند انسان را گمراه کنند و جامعه را از آسیب‌های اجتماعی مصون می‌سازد.

وی عنوان کرد: خدا محوری، آخرت گرایی، عمل به فرائض دینی و اسلامی از مولفه‌های سبک زندگی اسلامی است.

حجت الاسلام چراغی بیان کرد: دین اسلام فردی نیست و باید به اجتماع برگزار شدن نماز اهمیت دهیم و همچنین مباحث اقتصادی و عبادی به هم گره خوردند و عبادت با رزق حرام نتیجه بخش نخواهد بود.

مدیر ستاد اقامه نماز لرستان با بیان اینکه نماز برترین تضمین برای سلامتی جامعه و بهترین روش برای پالایش و تقویت معنویت است، عنوان داشت: نماز نقش مهمی در اعتلا، تعالی و شکوفایی معنوی در جامعه خواهد داشت.

وی یکی از مؤثرترین راه‌های رسیدن جامعه اسلامی را اقامه نماز خواند و گفت: نماز می‌تواند جامعه اسلامی را از شر تهدیدات، توطئه‌های دشمن در جنگ نرم و رفع آسیب‌های اجتماعی نجات دهد.

ابراهیم بهروج
برچسب ها: نماز جامعه معنویت
ارسال نظرات