۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۲
کد خبر: ۷۵۰۶۸۶
نائب رئیس اول مجمع نمایندگان طلاب مطرح کرد؛

انتخابات؛ تضمین‌کننده امنیت و وحدت در نظام اسلامی

انتخابات؛ تضمین‌کننده امنیت و وحدت در نظام اسلامی
حجت الاسلام موسوی انتخابات را تضمین‌کننده امنیت و وحدت در نظام اسلامی دانست و گفت: در برهه حساس و سرنوشت‌سازی قرار داریم.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا،  حجت الاسلام موسوی نائب رئیس اول مجمع نمایندگان طلاب انتخابات را تضمین‌کننده امنیت و وحدت در نظام اسلامی دانست و اظهار داشت: در برهه حساس و سرنوشت‌سازی قرار داریم؛ برهه‌ای که جبهه مقاومت اسلامی، پیروزی‌های خیره‌کننده‌ای به دست آورده است و آمریکا و اذنابش در باتلاق کشتار زنان و کودکان دست و پامی‌زنند.

نائب رئیس اول مجمع نمایندگان طلاب انتخابات پیش‌رو را یکی از مهمترین فرصت‌های مقابله با دشمنان جمهوری اسلامی دانست و گفت: حضور باشکوه ملت ایران در این انتخابات، خنثی کننده کید و مکر دشمنان قسم خورده ملت غیور ایران و شادکننده دلهای دوستداران جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.

حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه حضور پرشور مردم در انتخابات، تجلی‌گاه باور و اعتماد آنها به نظام ولایت فقیه است، ابراز کرد: این حضور برآمده از اراده این ملت غیور و بصیر بوده و باطل‌السحر نسخه های خبیثانه و فرمول‌های جدایی دین از سیاست نظریه‌پردازان غربی است.  

وی با بیان اینکه گرچه انتخاب اصلح در انتخابات پیش‌روی مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، مسأله ای حائز اهمیت است، عنوان کرد: اما بسیار مهم‌تر از آن، حضور چشمگیر و باشکوه در صفوف به هم فشرده انتخابات است. 

نائب رئیس اول مجمع نمایندگان طلاب با تاکید براینکه مردم شریف ایران عزیز همانند شهدای میدان مقاومت در میدان انتخابات چنان حضوری باشکوه خواهند داشت که برای همگان ثابت خواهد شد ما از نسل مردان میدان و اهل مقاومت هستیم، تصریح کرد: هر رأی ما سرنوشت‌ساز بوده و حضور پای صندوق رأی را همانند شرکت در امر مقدس جهاد می‌دانیم.

حجت الاسلام موسوی در پایان خاطرنشان کرد: ان شاءالله ملت بزرگ ایران، آمریکا و صهیونیزم غاصب را مجددا مأیوس و بی آبرو خواهد کرد.

ارسال نظرات