۲۰ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۷:۲۲
کد خبر: ۷۵۰۸۱
شورای برنامه ریزی حوزه علمیه خراسان:

مردم ایران در 22 بهمن خط بطانی بر معادلات بی‌اساس دشمنان بکشند

خبرگزاری رسا ـ شورای برنامه ریزی حوزه علمیه خراسان اعلام کرد: ملت فهیم و همیشه در صحنه دعوت می کند با حضور آگاهانه خویش بار دیگر خط بطلانی بر معادلات بی‌اساس دشمنان بکشند.
مرکز مديريت حوزه علميه خراسان

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد، شورای برنامه ریزی حوزه علمیه خراسان با صدور بیانیه‌ای به مناسبت 22 بهمن تصریح کرد: ملت فهیم و همیشه در صحنه دعوت می کند با حضور آگاهانه خویش بار دیگر خط بطلانی بر معادلات بی‌اساس دشمنان بکشند.

در این بیانیه آمده است: شورای برنامه‌ریزی مدیریت حوزه علمیه خراسان ضمن تسلیت رحلت پیامبر عظیم الشان اسلام؛ شهادت سبط اکبرش امام حسن مجتبی (ع) و امام علی ابن موسی‌الرضا (ع) و گرامی داشت سی و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و درود بیکران به روان پاک امام راحل و شهدای انقلاب، از علمای اعلام، اساتید و روحانیت محترم، دانشگاهیان، خانواده شهدا و جانبازان و ملت فهیم و همیشه در صحنه دعوت می کند با حضور آگاهانه خویش بار دیگر خط بطلانی بر معادلات بی‌اساس دشمنان بکشند.

در ادامه این بیانیه تصریح شده است: رمز ماندگار و پیشبرد این حرکت عظیم الهی، محوریت ولایت فقیه بوده است که در همه طوفان ها و تلاطم ها، سکان داری انقلاب اسلامی را بر عهده داشته و توانسته است با احیای روح دینداری، خدا محوری، خود باوری و اعتماد به نفس در ملت ها، هیمنه پوشالی استکبار را درهم شکند.

این بیانیه می‌افزاید: در این فراز حساس از تاریخ عزت آفرین ایران اسلامی، مهمترین وظیفه آحاد مردم به ویژه جوانان و افراد تاثیرگذارحضور در صحنه دفاع از انقلاب و نظام اسلامی است، بگونه‌ای که با وحدت و همدلی و با تاسی به رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (دام ظله العالی) از دستاوردهای انقلاب پاسداری و از انحرافات فکری و بدخواهان نظام جلوگیری نمایند./917/د102/ص
ارسال نظرات