۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۰
کد خبر: ۷۵۰۸۶۰

اجرای ۱۷۰ برنامه به مناسبت دهه فجر توسط سپاه مرند

اجرای ۱۷۰ برنامه به مناسبت دهه فجر توسط سپاه مرند
بمناسبت بزرگداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شهرستان مرند توسط کمیته بسیج با شعار «جشن ملی، مشارکت پرشور، آینده روشن» خبر داد.

به گزارش خبرگزاری رسا از آذربایجان شرقی، محمدرضا هنرور در نشست خبری اعلام برنامه‌های دهه فجر اظهار داشت: ناحیه سپاه مرند در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، سلامت، محرومیت‌زدایی، سازندگی و ... به مردم شهرستان خدمت‌رسانی می‌کند.

وی پیروزی انقلاب اسلامی را از معجزات بزرگ و حرکت الهی به رهبری حضرت امام خمینی(ره) و مردم دانست و افزود: غبارروبی و عطرافشانی مزار مطهر شهدا، برگزاری ۱۳یادواره شهدا و ویژه برنامه گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید جاویدالاثر حاج عباس عبداللهی از برنامه های دهه فجر امسال است که البته در زمینه فرهنگی نیز ایستگاه های فرهنگی و هنری در میادین و مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن به فعالیت می‌پردازند.

هنرور ادامه داد: خدمت بی منت به مردم شریف و انقلابی مرند همواره ماموریت بسیجیان شهرستان است و از این حیث پنج باب خانه برای نیازمندان در نقاط مختلف شهری و روستایی شهرستان مرند احداث شده ، که در ایام الله دهه فجر تحویل صاحبان خود داده می شود.

فرمانده سپاه مرند با اشاره به اینکه هویت، عزت و قدرت امروز انقلاب اسلامی به برکت خون پاک شهداست، خاطر نشان کرد: افتتاح آسفالت دو جاده منتهی به مزار مطهر شهدا در روستای قراجه محمد و شهر کشکسرای از دیگر برنامه های کمیته بسیج در دهه فجر می باشد.

 هنرور در پایان گفت: دیدار با امام جمعه، نواختن زنگ انقلاب، رژه موتورسواری، برگزاری یادواره های خانگی شهدا، دیدار و تجلیل از خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران، تجدید میثاق و غبارروبی و عطر افشانی مزار مطهر شهدا، پاتوق های فرهنگی، همایش نخبگان علمی، همایش هیئت های عزاداری، برگزاری محفل انس با قرآن، مسابقات ورزشی استانی، بومی و محلی، ویزیت رایگان توسط درمانگاه بقیة الله الاعظم، جشنواره سرود آوای فجر، نشست های بصیرتی جهاد تبیین ،پیاده روی همگانی و ... از جمله برنامه های پیش بینی شده بمناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر در شهرستان مرند است.

وحید نستوهی
برچسب ها: سپاه دهه فجر مرند
ارسال نظرات