۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۳
کد خبر: ۷۵۰۹۱۴

عزم ایران برای شکستن قفل دروازه ژاپن بدون طارمی

عزم ایران برای شکستن قفل دروازه ژاپن بدون طارمی
یک رسانه عربی می‌نویسد که شاگردان قلعه نویی به دنبال تاریخ سازی در ۲ بخش مقابل ژاپن هستند.

«ایران به دنبال طلسم شکنی مقابل ژاپن است»، این محتوای گزارش امروز (شنبه) سایت الکوره از دیدار امروز تیم ملی کشورمان با ژاپن در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا است.

تیم ملی ایران در تاریخ مسابقات جام ملت‌های آسیا ۴ بار مقابل سامورایی‌ها قرار گرفته، ولی بردی کسب نکرده و در ۲ بازی شکست خورده و ۲ بازی هم در مرحله گروهی با نتیجه تساوی به پایان رسیده است.

سایت الکوره می‌نویسد که شاگردان قلعه نویی به دنبال تاریخ سازی مقابل ژاپن هستند تا بتوانند «اولین برد تاریخ خود را مقابل سامورایی‌ها در جام ملت‌های آسیا کسب کنند».

رسانه عربی اشاره می‌کند که مهمترین غایب ایران در این بازی حساس مهدی طارمی است که به دلیل اخراج در بازی با سوریه نمی‌تواند یوز‌ها را همراهی کند.

بر اساس گزارش سایت الکوره، «طارمی» از سال ۲۰۱۹ به همراه ایران در مسابقات جام ملت‌های آسیا «۹ بازی» انجام داده و «۲۰ گل» به ثمر رسانده است یعنی ستاره ایرانی هر بازی بیش از ۲ گل برای تیم ملی کشورش به ثمر رسانده است.

سایت مشهور عربی می‌نویسد که تیم ملی ایران نه تنها نتواسته ژاپن در مسابقات جام ملت‌ها آسیا شکست دهد هنوز نتوانسته یک گل هم به سامورایی‌ها بزند و در «بازی امروز به دنبال زدن اولین گل تاریخ در جام ملت‌ها به ژاپن» است.

ارسال نظرات