۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۲
کد خبر: ۷۵۰۹۲۳

برگزاری نخستین اردوی زیارتی مشهد با حضور طلاب استعداد برتر حوزه‌ خواهران و جامعه‌الزهرا

برگزاری نخستین اردوی زیارتی مشهد با حضور طلاب استعداد برتر حوزه‌ خواهران و جامعه‌الزهرا
اولین اردوی زیارتی مشهد مقدس با حضور طلاب استعداد برتر از سراسر کشور ز سوی دفتر نهاد رهبری در بنیاد ملی نخبگان و با همت مرکز امور نخبگان و استعدادهای برتر حوزه های علمیه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، اولین اردوی زیارتی مشهد مقدس با حضور طلاب استعداد برتر از سراسر کشور برگزار شد.

این اردو از سوی دفتر نهاد رهبری در بنیاد ملی نخبگان و با همت مرکز امور نخبگان و استعدادهای برتر حوزه های علمیه صورت گرفت.
 
در این اردو  130 نفر از طلاب استعداد برتر حوزه های علمیه خواهران و 72 نفر از طلاب استعداد برتر جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها شرکت کردند.

مراسم استقبال ویژه در ایستگاه راه آهن مشهد و از سوی بنیاد ملی نخبگان برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین کرمی، مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در بنیاد ملی نخبگان در مراسم اختتامیه اردوی سرای امید (اردوی زیارتی مشهد مقدس، طلاب استعداد برتر حوزه‌های علمیه خواهران و جامعه الزهراء سلام الله علیها)، با اشاره به  فرمایشی از رهبر انقلاب که در دیدار اربعین سال ۱۴۰۰ در مورد فتنه ۱۴۰۱ با جمعی از دانشجویان بیان داشتند، وظایف طلاب را در موضوع جهاد تبیین خاطرنشان کرد.

وی افزود: حضرت آقا در این دیدار خاطرنشان کردند که دشمن در طی ۴ دهه تمام تلاش خود را به کار بست تا جمهوری اسلامی ایران را از پای در آورد اما به لطف الهی موفق نشد ولی او خوب فهمیده است که ایجاد جنگ روانی در فضای مجازی شاید آنان را به هدف برساند. 

حجت‌الاسلام والمسلمین کرمی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران در طی این ۴ دهه‌ی بابرکت نه تنها موجب اعتلای جایگاه #زن بلکه باعث ارتقاء علمی، فرهنگی، ورزشی، اقتصادی و اجتماعی آنان شده است.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین عماد، رئیس مرکز امور نخبگان و استعدادهای برتر حوزه های علمیه نیز به وظیفه‌ی سنگین خواهران طلبه استعداد برتر در عملی ساختن فرمایشات مقام معظم رهبری تاکید نمود و به تشریح برنامه های پیش رو در امور استعدادهای برتر پرداخت.

در انتهای این مراسم  به تعدادی از طلاب  استعداد برتر با امضای مسئول نهاد مقام معظم رهبری در بنیاد ملی نخبگان و رئیس مرکز امور نخبگان لوح تقدیری اهداء شد. 

از اتفاقات مبارک این مراسم قول حجت الاسلام والمسلمین کرمی به طلاب خواهر استعدادهای برتر جهت هماهنگی دیداری با مقام معظم رهبری بود.

ارسال نظرات