۲۰ بهمن ۱۳۸۸ - ۲۳:۳۸
کد خبر: ۷۵۱۰۴
امام جمعه رودبار:

22 بهمن روز نمایش وحدت ملت ایران به جهانیان خواهد بود

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه رودبار با تأکید بر حضور همه اقشار در راهپیمایی 22 بهمن ‌گفت: حضور گسترده ملت ایران در این روز تاریخی، پاسخ محکمی به استکبار جهانی خواهد بود.
راهپيمايي
حجت الاسلام اسماعیل خاتمی نژاد، امام جمعه رودبار، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، با گرامی‌داشت سی و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، حضور در راهپیمایی 22 بهمن را وظیفه هر ایرانی دانست و افزود: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال بسیار با اهمیت است و چشم رسانه های غربی به حضور مردم در راهپیمایی دوخته شده است.

وی با بیان این که ملت ولایت مدار ایران اسلامی بار دیگر با حضور گسترده خود، وحدت و همبستگی را به دنیا نشان خواهند داد، افزود: 22 بهمن ماه امسال روز وحدت ملی در برابر مستکبران عالم است.

امام جمعه رودبار، با اشاره به این که مردم ایران در سی سال گذشته هیچ‌گاه انقلاب را تنها نگذاشتند و در تمامی صحنه های مختلف این انقلاب حضور حیرت‌آور داشتند، تصریح کرد: راهپیمایی 22 بهمن امسال نیز نمایش وحدت ملت ایران به جهانیان خواهد بود.

حجت الاسلام خاتمی نژاد با بیان این که قوت دین، قدرت نظام و استقلال امروز ایران تنها به داشتن ارتش و سپاه نیست، گفت: حضور مردم در صحنه و حمایت مردم نیز در ارتقا و افزایش قدرت جمهوری اسلامی نقش بسزایی دارد.

امام جمعه رودبار بیان این که با حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن دشمن نمی تواند بین ملت و حکومت شکاف ایجاد کند، خاطرنشان کرد: حضور ملت ایران در کنار یکدیگر در صحنه‌های مختلف، راه شکست توطئه‌های دشمنان است.

وی 22 بهمن را روز خدا و متعلق به همه اقوام و پیروان ادیان ایرانی دانست و گفت: بر همه علاقه مندان آزادی و استقلال ایران شرکت در راهپیمایی 22 بهمن واجب عقلی و شرعی است و حضور میلیونی و حماسی مردم ایران در راهپیمایی 22 بهمن، دشمن را بر سر جایشان می نشاند و توطئه هایشان را نقش بر آب می کند.

حجت الاسلام خاتمی نژاد اسلام و استقلال کشور را مهم ترین اصول مورد احترم مردم ایران خواند و افزود: توطئه گران و فتنه گرن باید بدانند که ملت ما در حمایت از مقدسات از هیچ حمایتی کوتاهی نمی کنند./950/ت302/س

ارسال نظرات