۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۱
کد خبر: ۷۵۱۰۵۵
به همت خبرگزاری رسا؛

نشست علمی «بررسی مبانی مردم سالاری دینی از منظر رهبر معظم انقلاب» برگزار می‌شود

نشست علمی «بررسی مبانی مردم سالاری دینی از منظر رهبر معظم انقلاب» برگزار می‌شود
نشست علمی «بررسی مبانی مردم سالاری دینی از منظر رهبر معظم انقلاب» روز سه شنبه ۱۷ بهمن ماه از ساعت ۱۶ در محل خبرگزاری رسا برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه سیره امامین انقلاب خبرگزاری رسا، خبرگزاری رسا به عنوان یک رسانه حوزوی در راستای ماموریت‌های خود برای تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی اقدام به برگزاری سلسله نشست‌هایی تبیینی و همچنین مناظرات انتخاباتی کرده است.

تا کنون سه نشست انتخاباتی خبرگزاری رسا با حضور پژوهشگران، مبلغان و اساتید حوزه و دانشگاه با عناوین «چله تواصی» با موضوع نقش مبلغین در امیدآفرینی و حضور حداکثری در انتخابات، «رسانه، مشارکت و امید آفرینی»  و «پرسش و پاسخ دانشجویی» برگزار شده است.

چهارمین نشست از سلسله نشست‌های مشارکت، رقابت؛ پشتوانه ایران قوی با حضور جمعی از اندیشمندان و پژوهشگران با عنوان «بررسی مبانی مردم سالاری دینی از منظر رهبر معظم انقلاب» روز سه شنبه 17 بهمن ماه از ساعت 16 با حضور حجج الاسلام سجاد ایزدهی و محمد ملک زاده برگزار می شود.

این نشست در محل خبرگزاری رسا به نشانی قم، انتهای خیابان شهید صدوقی، خیابان بهشت، پلاک 95 و به صورت مجازی از طریق کانال خبرگزاری رسا برگزار خواهد شد. علاقمندان برای حضور مجازی در این نشست، می‌توانند این نشست علمی را به صورت زنده و مستقیم از طریق کانال خبرگزاری رسا مشاهده کنند.

نشست علمی «بررسی مبانی مردم سالاری دینی از منظر رهبر معظم انقلاب»

ارسال نظرات