۲۱ بهمن ۱۳۸۸ - ۰۰:۴۳
کد خبر: ۷۵۱۰۸
مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم:

همه ایرانیان به آیت الله نوری همدانی افتخار می کنند

خبرگزاری رسا ـ مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم گفت: حضرت آیت الله نوری همدانی در شرایطی که فتنه در داخل کشور شکل گرفته بود با بیانات و موضع گیری های خود باعث بیداری و هوشیاری بیش از پیش جامعه شدند.
1/  آيت الله نوري همداني


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، نصرت الله لطفی مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم، عصر سه شنبه در دیدار اعضای ستاد برگزاری گرامیداشت دهه مبارک فجر استان قم با حضرت آیت الله نوری همدانی از مراجع تقلید، در سخنانی با اشاره به مواضع اخیر این مرجع تقلید در فتنه های اخیر گفت: این مرجع تقلید بیدار و بصیر در شرایطی که فتنه در داخل کشور شکل گرفته بود با بیانات و موضع گیری های خود باعث بیداری و هوشیاری بیش از پیش جامعه شدند.

وی با قدردانی از مواضع حضرت آیت الله نوری همدانی در دفاع از حریم ولایت فقیه و ارکان انقلاب اسلامی ایران ابراز داشت: بحمدلله این مرجع تقلید در صحنه حاضر هستند و امروزه تمام ایرانیان داخل و خارج از کشور به این مرجع تقلید زمان شناس افتخار می کنند.

لطفی در ادامه با ارائه گزارشی از اقدامات و فعالیت های انجام شده جهت برگزاری باشکوه راهپیمایی 22 بهمن ماه، در شهر مقدس قم و همچنین بخش های تابعه استان ابراز داشت: برای برگزاری باشکوه مراسم دهه مبارک فجر و همچنین راهپیمایی 22 بهمن، 24 کمیته شکل گرفته و تاکنون بیش از 250 عنوان برنامه در قالب نکوداشت، همایش، جشنواره، نشست های علمی و فرهنگی و همچنین یادواره های مختلف در استان قم برگزار شده است و تمامی امکانات شهر نیز جهت برگزاری باشکوه راهپیمایی روز 22 بهمن فراهم شده است.

وی در ادامه بر ضرورت حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز 22 بهمن تاکید کرد و گفت: با توجه به اتفاقات ناگواری که بعد از انتخابات در کشور رخ داد شرایط بسیار حساس شده است و ضرورت دارد مردم هوشیارتر از همیشه در صحنه حاضر شده و وفاداری خود ار به انقلاب نشان داده و از فتنه گران و دشمنان انقلاب بیزاری بجویند.

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم خاطرنشان کرد: مردم ایران و همچنین شهروندان قمی با حضور حماسی خود، انقلاب اسلامی را در برابر توطئه های دشمنان بیمه خواهند کرد.

لطفی با بی سابقه توصیف کردن حضور مردم قم در راهپیمایی نهم دیماه تاکید کرد: من در ظرف سی سال گذشته چنین حضوری را از مردم مشاهده نکرده بودم و مردم با حضور خودشان پایبندی خود را به انقلاب اسلامی و ارزش های متعالی آن نشان دادند.

وی از طنین انداز شدن ندای تکبیر مردم قم در شب 22 بهمن خبر داد و گفت: متاسفانه در اتفاقات اخیر از این ندای ملکوتی برخی جریانات سو استفاده کردند و ما باید با بازگشت به اصول انقلاب و ارزش های والای آن اجازه ندهیم این سلاح ایمان را از ما بگیرند و از آن استفاده ابزاری بکنند.

لطفی در بخش دیگری از سخنانش بیان داشت: مردم قم در روز 22 بهمن ماه از ده نقطه شهری خود را به میدان مطهری خواهند رساند و از این مکان نیز به طور یکپارچه و منسجم حرکت اصلی خود را از خیابان های اراک، بازار، ارم، بهار و دیگر خیابان های هسته مرکزی شهر به سمت حرم کریمه اهل بیت آغاز خواهند کرد و دکتر لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی نیز در جمع راهپیمایان به ایراد سخن خواهد پرداخت. /924/پ202/ع

ارسال نظرات