۲۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۸
کد خبر: ۷۵۱۱۵۴
امام جمعه شهرستان روانسر:

نباید نسبت به انتخابات بی‌تفاوت باشیم

نباید نسبت به انتخابات بی‌تفاوت باشیم
کرمانشاه ـ ماموستا محمودی گفت: یکی از مهم‌ترین افتخارات ملت ایران حضور در انتخابات و داشتن نقش اصلی در تعیین سرنوشت آینده خویش است بنابراین نباید نسبت به انتخابات بی‌تفاوت باشیم.

 ماموستا ملامحمد محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در اسفند ماه جاری اظهار داشت: انتخابات سال جاری را باید یکی از مهمترین رویدادهای سال جاری دانست.

امام جمعه شهرستان روانسر عنوان کرد: حضور همه ما در این انتخابات نقش تعیین کننده‌ای در سرنوشت کشور و استانمان دارد لذا قهر کردن با صندوق‌های رای نمی‌تواند هیچ تغییری در وضعیت کنونی ایجاد کند.

وی ادامه داد: نباید کم کاری برخی از نمایندگان را به پای انقلاب و این نظام اسلامی نوشت باید با حضور خود در انتخابات اسفند ماه مجلسی قوی با نمایندگان انقلابی و کارآمد ایجاد کنیم.

این عالم اهل سنت با تاکید بر تلاش دشمنان برای کم فروغ کردن انتخابات آتی، خاطرنشان کرد: دشمن با استفاده از فضای مجازی و رسانه و شبکه‌های ماهواره‌ای خویش به صورت شبانه روز و با استفاده از دلارهای آمریکایی و انگلیسی تلاش دارد که مردم را از صندوق‌های رای دور نماید ولی بی‌گمان ملت ایران این بار هم با حضور خود حماسه‌ای دیگر را رقم خواهند زد.

امام جمعه شهرستان روانسر تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین افتخارات ملت ایران حضور در انتخابات و داشتن نقش اصلی در تعیین سرنوشت آینده خویش است بنابراین نباید نسبت به انتخابات بی‌تفاوت باشیم./1400/

ارسال نظرات