۱۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۴
کد خبر: ۷۵۱۲۰۸
نماینده ولی فقیه در لرستان:

زحمات شبانه روزی نیروهای مسلح در راه امنیت و آسایش ایران اسلامی ستودنی است

زحمات شبانه روزی نیروهای مسلح در راه امنیت و آسایش ایران اسلامی ستودنی است
حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به نقش مردم در پیروزی انقلاب گفت: ایثار و فداکاری نیروهای مسلح و همبستگی با مردم در پیروزی انقلاب نقش آفرین شد.

به گزرش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی، ظهر امروز در دیدار با جمعی از فرماندهان و کارکنان نیروهای مسلح استان ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و عید سعید مبعث، اظهار داشت: با درایت و رهبری امام خمینی(ره)، ایثار و فداکاری مردم و نیروهای مسلح پیروزی انقلاب اسلامی رقم خورد.

نماینده ولی فقیه در لرستان افزود: تلاش حماسه سازان ۱۹ بهمن در سال ۵۷ باعث شد تا انقلاب اسلامی گردنه‌های سختی را پشت سر گذاشته و امروز تبدیل به ایرانی مستقل، مقتدر و باصلابت شود.

وی با اشاره به اینکه همافران نیروی هوایی ارتش از اولین گروه‌هایی بودند که در ۱۹ بهمن سال ۵۷ با امام(ره) بیعت کردند و به امت پیوستند، گفت: این همبستگی و اتحاد به موقع همافران موجب شد کمر رژیم منحوس پهلوی بشکند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی ادامه داد: نیروهای مسلح در ۸ سال دفاع مقدس شجاعانه و باصلابت در مقابل رژیم بعث و دشمنان ایستادند و اجازه ندادند یک وجب از خاک ایران اسلامی به دست دشمن بیفتد.

وی با بیان اینکه زحمات شبانه روزی نیروهای مسلح در راه امنیت و آسایش ایران اسلامی ستودنی است، گفت: امروز اقتدار و صلابت نیروهای مسلح ایران اسلامی موجب وحشت و هراس دشمنان شده است.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه نیروهای مسلح مومن، شجاع، ولایی و بابصیرت ایران اسلامی تا پای جان حافظ ارزش‌های اسلام، انقلاب و شهدا خواهند بود، گفت: نیروهای مسلح در راه اعتلای روز افزون ایران اسلامی همواره رسالت خود را به خوبی انجام می‌دهند.

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات