۲۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۸
کد خبر: ۷۵۱۲۵۳
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه:

رسانه‌های بیگانه به دنبال فریب انسان‌ها بویژه مسلمانان هستند

رسانه‌های بیگانه به دنبال فریب انسان‌ها بویژه مسلمانان هستند
کرمانشاه ـ حجت الاسلام والمسلمین غفوری گفت: رسانه‌های بیگانه در قالب فضای مجازی و شبکه‌های ماهواره به دنبال فریب انسان‌ها بویژه جامعه اسلامی هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله غفوری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کرمانشاه در سخنان ضمن تبریک ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، اظهار داشت: طبق وعده پروردگار باید انسان همواره تقوا را پیشه خود سازد تا هم در این دنیا و هم در آخرت روسفید باشد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در ادامه سخنان خود عنوان کرد: در آخرت تنها چیزی که می‌تواند به ما کمک کند اعمال خیر ما در این دنیا می‌باشد پس باید به گونه‌ای در دنیا رفتار کنیم که آخرت خود را آباد نماییم.

امام جمعه کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شیطنت‌های رسانه‌ای دشمنان علیه این انقلاب، افزود: رسانه‌های بیگانه در قالب فضای مجازی و شبکه‌های ماهواره به دنبال فریب انسان‌ها به ویژه جامعه اسلامی هستند بنابراین باید با تقوا و پرهیزگاری از این دام شیطانی آنان خود را نجات دهیم.

حجت الاسلام والمسلمین غفوری یادآور شد: انسان مومن و خداترس همواره به یاد خدا می‌باشد و هر کاری را که انجام می‌دهد برای رضای حق است.

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه در ادامه سخنان خود به برخی از حوادث بهمن ماه 1357 اشاره کرد و افزود: در ۲۱ بهمن ماه سال1357 یک حادثه بسیار مهم در کشور روی داد و آن این بود که طی آن رژیم ستمشاهی به دستور ژنرال هایزر آمریکایی که برای کودتا به ایران آمده بود بنا بود قتل عام و حمام خونی را در تهران راه بیندازند تا بر اوضاع مسلط شود ولی خواست خدا این بود که چنین نشود.

امام جمعه کرمانشاه در ادامه سخنان خود عنوان کرد: یکی دیگر از رویدادهای مهم که در ۲۲ بهمن سال ۱۳۵۷ روی داد، حضور همافران نیروی هوایی ارتش بود که به دیدار امام خمینی رفتند و با رهبر کبیر انقلاب بیعت نمودند.

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه اظهار کرد: خداوند متعال امر فرموده است که ذَکِّرْهُمْ بِأَیَّامِ اللهِ یعنی روزهای خدا را به یاد مردم بیاورید همچنین به موسی کریم‌الله می‌فرماید که روز غرق شدن فرعون یوم‌الله است.

حجت‌الاسلام والمسلمین غفوری افزود: یوم‌الله روزی است که دست قدرت خدا ظاهر می‌شود و ظالمان را تازیانه می‌زند و سرنگون و نابود می‌کند و جلوی چشم انسان‌ها ابر قدرت‌های روی زمین را از بین می‌برد آن روز خداست و ما شاهد چنین روزی بودیم که دست خدا ظاهر شد و تمام نقشه‌های استکبار را درهم پیچید./1400/

ارسال نظرات