۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۵
کد خبر: ۷۵۱۳۴۴
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

مردم با حضور پرشور خود بار دیگر دشمن را مأیوس خواهند کرد

مردم با حضور پرشور خود بار دیگر دشمن را مأیوس خواهند کرد
نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی با حضور در جمع شهرستان ملکان به مناسبت پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به سخنرانی پرداخت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل هاشم، امام جمعه تبریز در جمع مردم شهرستان ملکان با تبریک چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: دشمنان فکر نمی‌کردند که انقلاب اسلامی به پیروزی برسد و زمانی که انقلاب پیروز شد از همان آغاز با ترور شخصیت های تاثیر گذار در صدد نابودی انقلاب اسلامی بر آمدند و در ادامه جنگ هشت ساله را به نظام اسلامی تحمیل کردند و در صدد نابودی و تجریه کشور برآمدند.

وی در ادامه افزود: به برکت وجود مردم قهرمان و شهید پرور ،بسیجیان غیور ونیرو های نظامی مقتدر نتوانستند کاری از پیش ببرند و حتی یک وجب از خاک کشور بدست دشمنان نیفتاد.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم مطرح کرد: رهبری حکیمانه امام خمینی(ره) و در ادامه رهبر معظم انقلاب از عوامل اصلی پیروزی و صادر شدن فرهنگ انقلاب اسلامی بود.

وی تصریح کرد: حاکم شدن فرهنگ مقاومت در کشورهای منطقه به برکت انقلاب اسلامی است که توانسته اند در برابر هیمنه شصت ساله اسرائیل ایستادگی کنند وانشاءالله بزودی شاهد پیروزی رزمندگان جبهه مقاومت خواهیم بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین آل هاشم در ادامه با اشاره به اهمیت راهپیمایی ۲۲بهمن و انتخابات یازده اسفند بیان کرد: علی رغم مشکلات معیشتی و اقتصادی که در کشور وجود دارد ولی مردم بصیر ایران اسلامی دشمن شناس هستند و بخوبی از اهداف دشمن آگاهند و با حضور پرشور خود، بار دیگر دشمن را مأیوس خواهند کرد.

وحید نستوهی
ارسال نظرات