۲۱ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۳:۱۱
کد خبر: ۷۵۱۳۹
آیت الله نوری همدانی:

ملت ایران برای دفاع از آرمان های انقلاب و امام و رهبری ثابت قدم است

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت الله نوری همدانی با اشاره به نقش مردم در انقلاب و پایداری آن گفت: این انقلاب با حضور مردم و رهبری امام راحل به پیروزی رسید و با حضور همین مردم نیز تداوم یافت
1/ آيت الله نوري همداني  آيت الله نوري همداني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید، ظهر امروز در دیدار با اعضای ستاد برگزاری مراسم دهه فجر اسلامشهر، در سخنانی با اشاره به راهپیمایی روز 22 بهمن بر ضرورت حضور پرشور مردم در این راهپیمایی تاکید کرد و گفت: همه باید در راهپیمایی فردا شرکت کنند تا دشمنان ملت بدانند صلابت و اقتدار مردم با سی سال قبل هیچ گونه تفاوتی پیدا نکرده است و ملت برای دفاع از آرمان های انقلاب و امام و رهبری ثابت قدم ایستاده اند.

وی با اشاره به کینه توزی دشمنان علیه انقلاب اسلامی تاکید کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی استکبار جهانی منافع خود را در خطر دید از این رو در صدد مقابله با انقلاب اسلامی برآمده اند و ما باید در مقابل آنها بیدار و آگاه باشیم.

حضرت آیت الله نوری همدانی نقش مردم را در انقلاب و پایداری آن مهم ارزیابی و تصریح کرد: این انقلاب با حضور مردم و رهبری امام راحل به پیروزی رسید و با حضور همین مردم نیز تداوم یافت.

این مرجع تقلید انقلاب اسلامی را نظامی ولایی خواند و بیان داشت: استقامت امام، بزرگان و ملت قهرمان ایران باعث پیروزی انقلاب شد و امروز نیز مقام معظم رهبری قهرمانانه در مقابل دشمنان انقلاب ایستاده است و کشور را به پیش می برند و همه ما موظف هستیم از ایشان حمایت و تبعیت کنیم.

وی با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی اضافه کرد: قبل از انقلاب مردم به دلیل اینکه رهبری نداشتند تحت سلطه استکبار و استبداد بودند؛ اما با پیروزی انقلاب، ظلم و استبداد از کشور قلع و قمع شد.

این مرجع تقلید در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به نقش امام راحل در پیروزی انقلاب بیان داشت: بنیانگذار کبیر انقلاب با امام عصر(عج) در ارتباط بود و کارهای آن یار سفر کرده نیز به دستور امام عصر(عج) بوده است.

وی با اشاره به آیات و روایاتی ثبات قدم و استواری را از جمله صفات بارز مؤمنان خواند و افزود: برخی ها بدلیل اینکه اراده ندارند به محض شروع کاری آن را نیمه کاره رها می کنند، برخی نیز بدلیل عدم استقامت در میانه راه کار را رها می کنند و تنها افرادی می توانند تا پایان کار باشند که دارای ثبات قدم و اراده ای محکم باشند.

این مدرس خارج فقه حوزه علیمه قم، با ستایش اراده و استقامت ملت ایران در پیمودن راه امام و رهبری ابراز داشت: برخی از افراد اراده ای از خود ندارند و دنبال هر بانگ و آهنگی حرکت می کنند، این افراد اصحاب و پیرو باد هستند و به هر طرف باد وزید به همان طرف می روند. /924/پ202/ص
ارسال نظرات