۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۸
کد خبر: ۷۵۱۳۹۸
مقدم:

نمایشگاه رسانه موجب افزایش نشاط انتخابات می‌شود

نمایشگاه رسانه موجب افزایش نشاط انتخابات می‌شود
بیژن مقدم نمایشگاه رسانه‌ها را تنها منحصر به رسانه‌های مکتوب ندانست و گفت: نمایشگاه رسانه موجب افزایش نشاط انتخابات می‌شود.
به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، بیژن مقدم در گفت و گو با خبرنگار ستاد برگزاری نمایشگاه رسانه‌ها با اشاره به برگزاری این نمایشگاه در بهمن ماه جاری و نزدیکی آن به انتخابات اظهار داشت: با توجه به اینکه چند سالی است که نمایشگاه مطبوعات تعطیل شده برگزاری نمایشگاه رسانه‌ها می‌تواند اتفاق خوبی باشد.

وی نزدیکی برگزاری نمایشگاه رسانه ها با انتخابات اسفندماه را اتفاق مهم سیاسی عنوان کرد که می تواند منشا شور و نشاط سیاسی و اجتماعی باشد.

وی در ادامه با بیان اینکه نمایشگاه رسانه محل رجوع رسانه ها و مخاطبان آنهاست اظهار داشت؛ معمولا در این فضا اخبار زیادی تولید و گفت و گوهای بسیاری صورت می‌گیرد که خود اینها می‌تواند فضا را برای برگزاری انتخابات نیز گرم‌تر کند.

مقدم با اشاه به برگزاری نمایشگاه مطبوعات در سال‌های گذشته گفت: مطابق نظرسنجی‌های مختلفی که صورت گرفت نمایشگاه‌ها طی چند سال گذشته به تکرار رسیده بودند و شاید یکی از دلایلی که منجر به تعطیلی آنها شد همین تکرارش بود.

مقدم با تاکید بر تکراری شدن نمایشگاه مطبوعات در سال‌های گذشته گفت‌: به نظر می‌رسد ضرورت برگزاری در سال‌های اخیر احساس نمی‌شد. مخصوصا اینکه سال‌های متمادی بود که این نمایشگاه بدون نوآوری برگزار می‌شد و به نوعی این شرایط برای مردم و خود رسانه‌ها خسته کننده شده بود.

وی در ادامه افزود؛ البته بخشی از این مشکلات از جمله هزینه حضور در نمایشگاه و آثاری که ممکن است برای یک رسانه در پی داشته باشد همچنان به قوت خود باقی است.

مقدم ضمن تاکید بر درنظر گرفتن شرایط رسانه‌ها در این موقعیت تصریح کرد؛ اگرچه شرایط فعلی رسانه‌ها شرایط مطلوبی نیست اما در هر حال رسانه‌ها باید به نوآوری‌های جدید در این عرصه توجه کافی داشته باشند.

وی همچنین با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه رسانه تنها منحصر به رسانه‌های مکتوب نیست یادآور شد؛ حضور در این نمایشگاه می‌تواند فرصت مناسبی برای آشتی مردم با رسانه باشد و مردم از نزدیک با رسانه‌های مورد علاقه خود گفت و گو کنند و حتی با رسانه‌هایی که مورد علاقه شان نیست نیز بحث و تبادل نظر داشته باشند چرا که آنجا می‌تواند محل بحث و چالش برایشان باشد و همه هم در این فضا آمادگی آن را دارند.

ارسال نظرات