۲۱ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۴:۲۸
کد خبر: ۷۵۱۴۴
بیانیه جمعی از طلاب؛

در راهپیمایی 22 بهمن با اقتدار و قدرت حضور خواهیم داشت

خبرگزاری رسا ـ شماری از طلاب ایرانی و غیر ایرانی طی بیانیه ای اعلام داشتند: در راهپیمایی 22 بهمن با اقتدار و قدرت حضور خواهیم داشت و از همه مردم فهیم و شهید پرور و مدافع رهبری دعوت می نماییم تا با حضور خود بذر یاس و ناامیدی را در دل مستکبرین جهان و منافقین بیفشانند.
در راهپیمایی 22 بهمن با اقتدار و قدرت حضور خواهیم داشت
به گزارش خبرگزاری رسا، جمعی از طلاب ایرانی و غیر ایرانی در آستانه سی و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران با صدور بیانیه ای مردم را برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کردند.

متن بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سی و یکمین سالروز انقلاب اسلامی بر تمامی آزادگان جهان مبارک باد.

پیر فرزانه و سفر کرده این انقلاب با دستی تهی از عوامل مادی، اما با ایمانی عمیق به نصرت الهی، چنین حرکت عظیمی را در سطح جهانی آفرید که قلب انسانها را دگرگون کرد.

ما معتقدیم که این انقلاب با رهبری ولی فقیه هدیه ای است الهی برای شیعیان جهان، مردم ایران و تمام انسانهای آزاده تا زمینه ساز ظهور امام عصر (عج) باشد.

امام راحل (ره) وظیفه ما را بعد از انقلاب چنین بیان می دارند: همه ما مسئولین تا حکومت ایران را به خوبی معرفی کنیم، اگر ما معرفی نکنیم این را به دنیا، همه با ما موافق می شوند با اینکه همه قلم های خارج و منافقین بر خلاف ما است و می فرمایند: اگر ما یک قدم سست باشیم آنها ده قدم جلو می آیند ما باید با کمال شدت و شجاعت در میدانها از اسلام دفاع کنیم.

حال که این انقلاب با جان فشانی شهداء از پیچ و خم های مختلف به این مرحله رسیده است وظیفه همه ما است تا از آن حراست و حفاظت نماییم که حمایت و شرکت در راهپیمایی ها ابتدایی ترین وظیفه است.

ما جمعی از طلاب ایرانی و غیر ایرانی در راهپیمایی 22 بهمن با اقتدار و قدرت حضور خواهیم داشت و از همه مردم فهیم و شهید پرور و مدافع رهبری دعوت می نماییم تا با حضور خود بذر یاس و ناامیدی را در دل مستکبرین جهان و منافقین بیفشانند. /901/102/ص

ارسال نظرات