۲۱ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۴:۵۹
کد خبر: ۷۵۱۶۱
از رادیو فرهنگ پخش می‌شود؛

ویژه برنامه روزهای روشن رویش

خبرگزاری رسا ـ به مناسبت سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی وی‍‍ژه برنامه روزهای روشن رویش پنج شنبه باحضور دکتر رشید جعفر پور و سردار حسین علایی به روی آنتن می رود.
راديو فرهنگ


به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی رادیو فرهنگ، ویژه برنامه روزهای روشن رویش کاری از گروه فرهنگ و جامعه است که پنج شنبه از ساعت 6:30 تا 11:30 دستاوردهای فرهنگی انقلاب اسلامی و نقش انقلاب در تحولات فرهنگی کشور را بررسی می کند.

این ویژه برنامه همزمان با برگزاری راهپیمایی مردم دریوم الله 22 بهمن موضوعات متنوعی از قبیل دستاوردهای فرهنگی انقلاب برخارج از کشور؛ تحلیل آرمانهای، استقلال – آزادی- جمهوری اسلامی ؛ مقایسات فرهنگی قبل و بعد از انقلاب به ویژه برجوانان؛ تاثیر خود باروری ملی بر رشد و توسعه کشور به ویژه در حوزه استانهای مختلف؛ تحلیل بعد کمی و کیفی کارنامه 31 ساله فرهنگی انقلاب را از طریق گفتگو با کارشناسان و اساتید دانشگاه تحلیل و بررسی می کند.

غلامحسین طاهری، کارشناس مجری ،میترا نیکفر، سردبیر، فاطمه حاجی نوروزی، تهیه کننده، علیرضا نوری و سید افضل عبادی، گزارشگران، عفت رسولی و ناصر قوامپور، گویندگان این برنامه می باشند./916/د102/ع

ارسال نظرات