۲۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۹
کد خبر: ۷۵۱۶۱۳
استاندار لرستان:

تعیین سرنوشت نظام و کشور به دست خود مردم، بحث اصلی انتخابات است

تعیین سرنوشت نظام و کشور به دست خود مردم، بحث اصلی انتخابات است
زیویار با بیان اینکه تعیین سرنوشت نظام به دست خود مردم بحث اصلی انتخابات است، گفت: دستگاه‌های اجرایی از ظرفیت ها برای افزایش مشارکت مردمی در انتخابات استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، فرهاد زیویار، ظهر امروز در یکصد و بیست و پنجمین جلسه شورای فرهنگ عمومی لرستان با اشاره به اینکه انقلاب عالی‌ترین وجه از مشارکت، حضور و مردم‌سالاری است، گفت: انقلاب اسلامی از بطن و متن تاریخ تحولات کشور شکل گرفت.

استاندار لرستان افزود: انقلاب اسلامی ایران نه‌تنها در ابعاد سیاسی منشأ دگرگونی‌هایی در ایران شد، بلکه در دیگر حوزه‌های زیرساختی، فرهنگی و اجتماعی نیز دگرگونی‌های عمیقی ایجاد کرد.

وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری به حضور گسترده مردم در صحنه انتخابات اظهار کرد: تعیین سرنوشت نظام و کشور به دست خود مردم عصاره و بحث اصلی انتخابات است.

زیویار تاکید کرد: دستگاه‌های اجرایی از ظرفیت و امکانات خود برای افزایش مشارکت مردمی در مدت زمان باقی مانده تا انتخابات استفاده کنند.

استاندار لرستان افزود: وظیفه ما این است که همه ظرفیت‌های خود برای برگزاری انتخابات سالم شفاف و رقابتی را به‌کار گیریم تا انتخاب صحیحی برای انتخاب اصلح شاهد باشیم.

وی با اشاره به اینکه دولت، هیچ نامزدی در هیچ حوزه انتخاباتی در استان ندارد افزود: ما تنها بستر را برای حضور پرشور مردم در انتخابات فراهم می‌کنیم.

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات