۲۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۴
کد خبر: ۷۵۱۶۴۸
آیت الله کعبی:

مردم در تحول و پیشرفت کشور نقش حقیقی دارند

مردم در تحول و پیشرفت کشور نقش حقیقی دارند
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: مردمی بودن انقلاب و نظام، تشریفاتی و تزئینی نیست بلکه مردم در تحول و پیشرفت نقش حقیقی دارند.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله عباس کعبی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: افرادی که تأیید صلاحیت نشده‌اند ممکن است در واقع امر صلاحیت داشته باشند اما شورای نگهبان و هیأت مرکزی نتوانست به این برسد یا اینکه افرادی که تأیید صلاحیت شدند الزاماً صلاحیت ۱۰۰ درصدی داشته باشند و ممکن است اسناد و مدارکی بر علیه آنها وجود داشته باشد که دست شورای نگهبان و هیئت مرکزی نرسیده است.

وی افزود: اگر نتوانیم مردم را به صحنه بکشانیم در هیچکدام از ماموریت‌های الهی خودمان برای عملیاتی کردن نقشه راه انبیا موفق نخواهیم شد.

نماینده مجلس خبرگان رهبری گفت: مردمی بودن انقلاب و نظام، تشریفاتی و تزئینی نیست بلکه مردم در تحول و پیشرفت نقش حقیقی دارند. هرگاه مردم به صحنه بیایند می‌توانند اتفاقات و اقدام‌های بزرگی را انجام دهند، عدم حضور مردم در صحنه مساوی با عقب ماندگی، انباشت و تراکم مشکلات، تسلط دشمنان و تحقیر تاریخی ملت‌ها و در نتیجه یاس، ناامیدی، بن بست و بازگشت به گذشته است.

وی ادامه داد: مجلس خبرگان، مجلسی است که نگاه حاکمیتی دارد و ریل‌گذاری انقلاب رانسبت به گذشته و حال و آینده رصد می‌کند و نگاه راهبردی خود را به مسوولین نظام گوشزد می‌کند‌.

ارسال نظرات