۲۱ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۵:۵۹
کد خبر: ۷۵۱۷۰
مسؤول دفتر سیاسی حوزه علمیه خراسان:

ملت ایران همان ملت سال 57 و مطیع رهبری است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول دفتر سیاسی مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان گفت: ملت ایران همان ملت سال 57 است که توانست در مقابل استکبار بایستد و مسائل اخیر را نیز با هشیاری و اطاعت از رهبر معظم انقلاب پشت سرمی گذارد.
ملت ایران همان ملت سال 57 و مطیع رهبری است
حجت الاسلام سیدجعفر حسینی یگانه، مسؤول دفتر سیاسی مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد گفت: 22 بهمن روز آموزش و انتقال تجربه انقلاب در چگونگی حمایت از ولی فقیه و اطاعت از رهبری انقلاب و حفظ ارزش های نظام به نسل هایی است که دوران ستمشاهی را درک نکرده اند.

وی افزود: 22بهمن روز به نمایش گذاشتن قدرت و صلابت میلیون ها انسان بیدار و ولایت مدار به قدرت های استکباری جهان است، ملت ایران در این روز با اتحاد و انسجام و بدون اهانت به هیچ شخصی در کنار هم حضور یافته و طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب با وحدت کلمه و اتحادشان مستکبران را محکوم خواهند کرد.

حجت الاسلام حسینی یگانه اظهار داشت: 22 بهمن مردم به جهانیان نشان خواهند داد که همواره در خط رهبر معظم انقلاب ایستاده و مطیع فرمان ایشان هستند و استحکام و پایداری نظام را در مقابل تهدیدات دشمن حفظ می کنند.

مسؤول دفتر سیاسی مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان تصریح کرد: با توجه به تهدیداتی که اخیرا دشمن علیه نظام در سر می پروراند ما با حرکت یکپارچه خود می توانیم تمام تهدیدهای آنان را خنثی کرده و بفهمانیم که این ملت، همان ملت سال 57 است که نظام شاهنشاهی را به زانو درآورد و توانست در مقابل استکبار بایستد لذا نه از محاصره اقتصادی و جنگ نظامی و نه از جنگ نرم نمی هراسد و مسائل اخیر را نیز با هشیاری و اطاعت از رهبر معظم انقلاب پشت سرمی گذارد./930/ت302/ص
ارسال نظرات