۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۸
کد خبر: ۷۵۱۷۰۷

گزارشی از برگزاری رزمایش مدافعان ولایت ۴ + تصاویر

گزارشی از برگزاری رزمایش مدافعان ولایت ۴ + تصاویر
به همت تیپ مستقل ۸۳ روحانیون رزمی تبلیغی امام جعفر صادق(ع)، رزمایش مدافعان ولایت ۴ در منطقه عمومی رزمایش‌های این یگان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، رزمایش مدافعان ولایت ۴ از تاریخ ۱۴۰۲/۱۱/۲۶ الی ۱۴۰۲/۱۱/۲۷ به مدت ۲ روز با حضور ۵ گردان، متشکل از طلاب و روحانیون بسیجی عضو گردان‌های امام حسین عليه‌السلام در منطقه عمومی رزمایش‌های این یگان برگزار گردید. در این رزمایش برنامه های متنوع رزمی، فرهنگی، تمرین های نظامی، رزم شبانه و میدان تیر تخصصی به اجرا در آمد.

در برنامه صبحگاه این برنامه، فرمانده تیپ مستقل ۸۳ امام جعفر صادق عليه‌السلام ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی و تبریک به مناسبت اعیاد ماه مبارک شعبان، بیان کرد: همان‌گونه که طلاب و روحانیون در حوادث قبل از انقلاب و بعد از آن و در دوران دفاع مقدس و حوادث گوناگون انقلاب، پرچم دار بودند ما هم در این مکان جمع شده ایم با صدای رسا و محکم به همه منافقان داخلی و دشمنان خارجی اعلام کنیم که اسلام و انقلاب مدافعانی از جنس روحانی و طلبه آموزش دیده دارد و تا آخرین نفس و آخرین قطره خون با همه توان از ولی امر مسلمین و منویات ایشان دفاع خواهیم کرد و برای دفاع از جبهه حق علیه باطل در تمام صحنه هایی که لازم باشد حضور خواهیم داشت.

حجت الاسلام منتظرزاده درادامه خطاب به طلاب و روحانیون بسیجی شرکت کننده در رزمایش ولایت ۴  اظهار داشت: شما طلاب و روحانیون بسیجی به عنوان پرچم داران جبهه حق و سربازان انقلاب اسلامی در عین حالی که باید آمادگی رزمی و دفاعی خود را در مقابل دشمن اعلام کنید باید بصیرت خود را افزایش دهید؛ امروز دشمن در همه صحنه ها حضور دارد و شبهه افکنی می کند و می ‌خواهد نیروهای انقلاب را از میدان بیرون کند که شما باید علاوه بر آمادگی رزمی، با تسلط بر مبانی دینی و افزایش بصیرت در این جبهه فرهنگی و جنگ نرم، ایفای نقش نمایید.

وی در پایان ضمن بیان اهمیت شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، با اشاره به تاکید فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) بیان داشت: بر همه ما تکلیف هست تا ضمن شرکت در انتخابات و انتخاب صالحان، مردم را نیز به شرکت در این امر خطیر دعوت نماییم.

طلاب و روحانیون بسیجی قبل از اعزام جهت برگزاری رزمایش ولایت ۴ در آیین بزرگداشت شهید ابوتقوی السعیدی معاون نظامی جنبش اسلامی نجباء و فرمانده ارشد حشدالشعبی که در مسجد اعظم قم برگزار گردید شرکت کردند.

گزارشی از برگزاری رزمایش مدافعان ولایت ۴ + تصاویر

گزارشی از برگزاری رزمایش مدافعان ولایت ۴ + تصاویر

گزارشی از برگزاری رزمایش مدافعان ولایت ۴ + تصاویر

ارسال نظرات