۲۱ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۶:۵۳
کد خبر: ۷۵۱۸۰

خلیفه ارامنه آذربایجان بر حضور گسترده مردم در راهپیمایی فردا تأکید کرد

خبرگزاری رسا ـ خلیفه ‌ارامنه آذربایجان با صدور بیانیه‌ای گفت: ارامنه همراه مردم ایران در 22 بهمن، اتحاد خلل‌ناپذیر خود را جهانیان نشان خواهند داد.
نشان توپوزيان خليفه کل ارامنه آذربايجان


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، اسقف نشان توپوزیان، خلیفه ‌ارامنه آذربایجان، امروز با صدور بیانیه‌ای، بر حضور همه ارامنه و آشوریان آذربایجان در راهپیمایی 22 بهمن تأکید کرد.

وی در این بیانیه با تبریک سالگرد پیروزی انقلاب شکوهند اسلامی، همه هم‌کیشان خود در آذربایجان را به حضور در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کرده است.

خلیفه کل ارامنه آذربایجان همچنین از عموم ارامنه و آشوریان آذربایجان خواست با شرکت گسترده و یکپارچه در راهپیمایی 22 بهمن، اتحاد خلل‌ناپذیر خود را به جهانیان نشان دهند.

نشان توپوزیان از عموم هم‌کیشان خود خواسته‌ با شرکت گسترده و یکپارچه در راهپیمایی عظیم 22 بهمن دوشادوش دیگر هموطنان خود بر اتحاد با آنان تاکید کنند.

نشان توپوزیان افزود: از عموم ارامنه و آشوریان آذربایجان دعوت می کنم تا دیگر بار، با حضور در این راهپیمایی که روز غلبه ملت آگاه و خداجوی ایران بر استکبار است، همگام با هموطنان مسلمان خویش به صورت گسترده و یکپارچه حضور یابند.

وی در این بیانیه تأکید کرده است: دلاور مردان این مرز و بوم همدل و همزبان، اتحاد خلل ناپذیر خود را به جهانیان اثبات کنند./935/د102/س

ارسال نظرات