۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۶
کد خبر: ۷۵۱۸۰۸
نمایشگاه مطبوعات؛

انتخابات حق و تکلیف است/ تقدیر از فعالیت‌های خبرگزاری رسا

انتخابات حق و تکلیف است/ تقدیر از فعالیت‌های خبرگزاری رسا
امام جمعه تبریز با تاکید بر اینکه شرکت در انتخابات حق و تکلیف است، تصریح کرد: حق است بخاطر اینکه هر ایرانی حق دارد که در سرنوشت خود سهیم باشد و تکلیف است بدلیل اینکه شرکت در انتخابات تکلیف دینی و ملی است.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل‌هاشم نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی با حضور در غرفه خبرگزاری رسا در بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه های ایران ضمن تقدیر از فعالیت های خبرگزاری رسا و ابراز ارادت و علاقه به این رسانه حوزوی اظهار داشت: یک بار از نزدیک از خبرگزاری رسا در قم بازدید داشتم و با دوستان خبرگزاری رسا نیز در تبریز چندین مرتبه ملاقات کرده ام.

امام جمعه تبریز در ادامه با تاکید بر اینکه شرکت در انتخابات حق و تکلیف است، ابراز کرد: حق است بخاطر اینکه هر ایرانی حق دارد که در سرنوشت خود سهیم باشد و تکلیف است بدلیل اینکه شرکت در انتخابات تکلیف دینی و ملی است و به همین دلیل دشمنان تلاش می کنند مشارکت در انتخابات کاهش داشته باشد.

حجت الاسلام والمسلمین آل‌هاشم با اشاره به اینکه دشمنان به دنبال تضعیف نظام دینی و اقتدار ملی هستند، گفت: دشمن  می خواهد نظام جمهوری اسلامی را ناکارآمد نشان دهد، فلذا همه باید با توجه به اهداف دشمن در انتخابات پرشور شرکت کنند؛ البته تاکنون نیز اینگونه بوده است.

وی با بیان اینکه هر زمان توطئه دشمن زیاد شود مردم با انسجام و وحدت بیشتر در انتخابات شرکت کردند، مطرح کرد: امسال توطئه دشمنان بیشتر شده و مردم را به عدم مشارکت تهییج و تحریک می کنند و شما خواهید دید که مردم همانند راهپیمایی 22 بهمن در راه تحقق بخشیدن به اهداف رهبر معظم انقلاب پرشور و گسترده در انتخابات شرکت خواهند کرد.

ارسال نظرات