۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۵
کد خبر: ۷۵۱۸۲۹
نمایشگاه مطبوعات؛

اکثریت جریان اصلاح طلب قائل به مشارکت در انتخابات هستند/مجلس قوی نابسامانی های کشور را بهبود می بخشد

اکثریت جریان اصلاح طلب قائل به مشارکت در انتخابات هستند/مجلس قوی نابسامانی های کشور را بهبود می بخشد
نماینده سابق مجلس شورای اسلامی بالا رفتن مشارکت را به نفع همه مردم دانست و تأکید کرد که اکثریت جریان اصلاح طلب قائل به مشارکت در انتخابات هستند.

علی مطهری نماینده سابق مجلس شورای اسلامی با حضور در غرفه خبرگزاری رسا در بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه های ایران، پیرامون لیست انتخاباتی که برای انتخابات تشکیل داده، توضیح داد: این لیست به هیچ جناحی مرتبط نیست، نه اصلاح طلب و نه اصولگرا؛ ما ملاکمان حضور افراد معتدل، عقل گرا و آزاده است به نحوی که اگر انتخاب شدند به دنبال ورود به مجلس در دوره بعد نباشند تا دچار ملاحظه کاری نشوند.

وی در مورد شرکت اصلاح طلب ها در انتخابات تصریح کرد: اصلاح طلب ها دو گروه هستند؛ عده ای مایل به مشارکت هستند و مردم را تشویق به شرکت در انتخابات می کنند، برخی هم هستند که می گویند چون افراد مورد قبول ما حضور ندارند شرکت نمی کنیم. اما اکثریت می خواهند شرکت کنند.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی بالا رفتن مشارکت را به نفع همه مردم دانست و تغییر و اصلاح برخی نابسامانی های کشور را نیازمند ارتقای مجلس عنوان کرد و اظهار داشت: اگر بنا باشد تغییری ایجاد شود از طریق مجلس بهتر می توان انجامش داد، دلیل دیگر اهمیت این انتخابات مربوط به حوادث یکی دوسال گذشته است که عده ای قصد براندازی داشتند و منتظرند که مشارکت پایین بیاید تا به اهدافشان برسند.

وی افزود: علاوه بر اینها به دلیل شرایط منطقه و جنگ غزه که عملا ما درگیر جنگ با آمریکا و اسرائیل هستیم، نتیجه مشارکت در آینده کشور بسیار اثرگذار است.

مطهری خطاب به مردمی که از برخی مشکلات ناراضی هستند و قصد شرکت در انتخابات را ندارند، گفت: این عده باید فکر کنند که شرکت نکردنشان منجر به انتخاب شدن افراد ناصالح و در نتیجه موجب افزایش نارضایتی شان خواهد شد، بنابراین هرچه مشارکت بیشتر شود هم به نفع خودشان است.

ارسال نظرات