۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۸
کد خبر: ۷۵۱۸۳۹
رئیس روابط عمومی نمایشگاه رسانه‌های ایران بیان کرد:

فراهم شدن فرصت تعامل بیشتر روابط ‌عمومی‌ها با رسانه‌ها در نمایشگاه رسانه‌های ایران

فراهم شدن فرصت تعامل بیشتر روابط ‌عمومی‌ها با رسانه‌ها در نمایشگاه رسانه‌های ایران
پیرهادی گفت: رسانه‌های نوین و دانش‌بنیان هم‌چنین انسان-رسانه‌ها امسال در نمایشگاه حضور دارند، همچنین فضایی را برای حضور روابط‌عمومی دستگاه‌های مختلف اجرایی کشور اختصاص دادیم.

به گزارش سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، فاطمه پیرهادی، مدیر روابط‌عمومی ستاد اجرایی بیست‌وچهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران در گفت‌وگو با ستاد خبری این نمایشگاه گفت: نمایشگاه رسانه‌های ایران تفاوت بزرگی که با دوره‌های قبل دارد این است که صرفاً روزنامه‌ها و خبرگزاری‌ها در آن حضور ندارند بلکه نگاه جدیدی به مقولۀ رسانه داشتیم و در این دوره رسانه‌های نوین نیز حضور دارند.

وی افزود: رسانه‌های نوین و دانش‌بنیان هم‌چنین انسان-رسانه‌ها امسال در نمایشگاه حضور دارند، همچنین فضایی را برای حضور روابط‌عمومی دستگاه‌های مختلف اجرایی کشور اختصاص دادیم و برای اولین‌بار است که در نمایشگاه رسانه‌ها روابط‌عمومی‌ها نیز حضور دارند.

مدیر روابط‌عمومی ستاد خبری نمایشگاه رسانه‌های ایران هم‌چنین عنوان کرد: نگاه ما به روابط‌عمومی‌ها این‌طور نیست که صرفاً یک پل ارتباطی بین رسانه‌ها و سازمان متبوع خود هستند بلکه یک رسانۀ تولید خبر و محتوا انجام می‌دهند به‌همین‌منظور از آن‌ها به‌طور مستقل در نمایشگاه رسانه‌های ایران دعوت کردیم.

پیرهادی هم‌چنین اعلام کرد: ما در نمایشگاه رسانه‌های ایران از مدیران روابط‌عمومی سراسر کشور دعوت کردیم تا در نشستی که امروز برگزار شد گرد هم بیایند و در این نشست تخصصی حدود ۲۰۰ نفر از مسئولان روابط‌عمومی‌ها شرکت داشتند و در این دورهمی فضای پیش روی رسانه و روابط‌عمومی‌ها بررسی شد.

وی هم‌چنین گفت: مباحث مهمی همچون استفاده از هوش مصنوعی در فعالیت روابط‌عمومی‌ها، مدیریت بحران هم‌چنین استفاده از ظرفیت رسانه‌های حاضر در نمایشگاه رسانه‌های ایران و تعامل بیشتر با آن‌ها در نشست تخصصی روابط‌عمومی‌ها مطرح شد و هدف ارتقا فعالیت رسانه‌ها براساس ابزار امکانات جدید فناوری‌های نوین بود.

پیرهادی یادآور شد: نقش روابط‌عمومی‌ها در گذشته محدود بود و در دهۀ گذشته آنها به سبک نوین حرفه‌ای کار خود ارتقا یافتند و هم‌اکنون به لحاظ جایگاه سازمانی نیست در سطح معاون وزیر در وزارتخانه‌ها مشغول فعالیت هستند و این نشان می‌دهد که آن‌ها از جایگاه تریبون سازمانی خارج می‌شوند و وارد زیست جدید خود می‌شوند.

بیست‌وچهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران، که از دیروز (یک‌شنبه، ٢٩ بهمن) آغاز شده، تا چهارشنبه، دوم اسفند در مصلی امام خمینی(ره) برپا خواهد بود.

ارسال نظرات