۲۱ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۷:۲۹
کد خبر: ۷۵۱۸۶

مسیر راهپیمایی روز 22 بهمن در زاهدان اعلام شد

خبرگزاری رسا ـ اداره کل تبلیغات اسلامی استان سیستان و بلوچستان با صدور اطلاعیه‌ای ضمن دعوت از آحاد مختلف مردم به شرکت در راهپیمایی یوم‌ الله 22 بهمن، مسیر راهپیمایی این روز را در زاهدان اعلام کرد .
مسیر راهپیمایی روز 22 بهمن در زاهدان اعلام شد
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، در این اطلاعیه آمده است: یوم الله 22 بهمن سرآغاز حکومت الله، برافراشته شدن پرچم عدالت اسلامی و پیروزی مستضعفان بر مستکبران و غارتگران است، لذا در مقطع حساس و سرنوشت ‌ساز کنونی بار دیگر رهپویان طریق حق و عدالت و پیشگامان نهضت اسلامی را به حضور هر چه پرشورتر در راهپیمایی عظیم این روز الهی و خلق حماسه ‌‌ماندگار دیگری دعوت می نماییم .

در ادامه این اطلاعیه آمده است: حماسه ای که ثمره آن خنثی ‌سازی توطئه فراگیر و براندازانه استکبار جهانی در فتنه ماه‌های اخیر، یأس و ناامیدی دشمنان کینه‌توز خارجی و مزدوران و فریب‌خوردگان داخلی استکبار و بالندگی روزافزون نظام مقدسی خواهد بود که امام راحل عظیم‌الشأن (ره) حفظ آن را از اعظم فرایض و واجب‌ بیان فرموده‌ اند.
در بخش پایانی این اطلاعیه اعلام شده است: مسیر راهپیمایی اقشار مختلف مردم فهیم و زمان‌ شناس زاهدان، ساعت 9 صبح روز پنج‌شنبه 22 بهمن از میدان امام علی (ع)، آغاز و تا تقاطع خیابانهای امیرالمومنین (ع) و امام خمینی (ره) ادامه می یابد ./940/د102/ص
ارسال نظرات