۲۱ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۷:۴۹
کد خبر: ۷۵۱۸۸

مرکزملی پاسخگویی به سئوالات دینی در اصفهان راه اندازی شد

خبرگزاری رسا ـ مرکز ملی پاسخگویی به پرسش‌های دینی شعبه اصفهان،‌ امروز با حضور آیت الله طباطبایی نژاد آغاز به کار کرد.
مرکز ملي پاسخگويي به سوالات ديني/آرشيوي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، مرکز ملی پاسخگویی به پرسش‌های دینی، امروز با حضور آیت الله طباطبایی نژاد امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان اصفهان، فعالیت خود را در اصفهان آغار کرد.

 در ابتدای این مراسم حجت الاسلام محمد قطبی مسؤول اداره فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی در گزارشی از فعالیت های سابق پاسخگویی در دفتر تبیغات اسلامی اصفهان ارائه کرد و اظهار داشت: در مدت چهار سال راه اندازی این بخش بیش از پانزده هزار 987 نامه کتبی پاسخ داده شده است.

در ادامه این مراسم حجت الاسلام مخدوم، رییس مرکز ملی پاسخگویی به پرسش های دینی با بیان ضرورت پاسخگویی در عصر جدید و تاکیدات اسلام به این مساله، گفت: وقتی ارائه پیام با درخواست مخاطب همراه باشد، تاثیر گذاری خود را بالا می برد.

حجت الاسلام حبیب رضا ارزانی نیز در این مراسم، اظهار داشت:با توجه به نظارت ناظران ارشد بر نحوه پاسخگویی در این مرکز، جواب های ارائه شده از سوی کارشناسان دینی از ضریب اطمینان بالای برخوردار است.

آیت الله طباطبایی نژاد نیز دراین مراسم با پیشنهاد تغییر نام مرکز ملی پاسخگویی به پرسش های دینی به مرکز جهانی پاسخگویی به پرسش های دینی و سیاسی، گفت: سیاست ما عین دیانت ماست؛ بنابراین کارشناسان این مراکز باید افزون بر تسلط بر مسایل مذهبی، سایر حیطه های اجتماعی و سیاسی را در عرصه بین المللی پاسخگو باشند./965/پ202/ص
ارسال نظرات