۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۱
کد خبر: ۷۵۱۸۸۵
نمایشگاه مطبوعات؛

تصویب طرح کنشگری حوزه علمیه در انتخابات

تصویب طرح کنشگری حوزه علمیه در انتخابات
معاون اجتماعی سیاسی مرکز مدیریت حوزه علمیه قم با اشاره به اهمیت ورود طلاب و حوزه های علمیه در پرشور کردن انتخابات، از تصویب طرح کنشگری در انتخابات خبر داد.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام رضایی معاون اجتماعی سیاسی مرکز مدیریت حوزه علمیه قم با حضور در غرفه خبرگزاری رسا در بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه های ایران با اشاره به فعالیت های دفتر اجتماعی سیاسی مرکز مدیریت حوزه علمیه اظهار داشت: این مرکز از ۶ ماه قبل، بحث انتخابات و کنشگری در این حوزه را آغاز کرده و طرح کنش‌گری حوزه های علمیه در انتخابات را آغاز و در شورای قرارگاه کنشگری تصویب و ابلاغ شده است.

وی افزود: دو کمیته اجرایی و محتوایی در حوزه شکل گرفت که با فعال شدن این کمیته ها، بخش های مختلف حوزه آماده کار شده و محتواهای خود را ارائه کردند.

معاون اجتماعی سیاسی مرکز مدیریت حوزه علمیه قم، فعال شدن سفرهای استانی را در راستای فعال سازی ظرفیت حوزه های علمیه در کنشگری انتخابات دانست و بیان داشت: جلسات متعددی برای همراهی ظرفیت های حوزوی برگزار شد و طرح های عملیاتی در اختیار حوزه های علمیه قرار گرفت.

وی افزود: همچنین ما سعی کردیم ارتباطی با بدنه حاکمیت در این راستا داشته باشیم و در همین خاطر با وزارت کشور، همه استانداری های کشور و حوزه های علمیه استان ها، هماهنگی شد تا حوزه های علمیه بتوانند کنشگری بیشتری را در انتخابات داشته باشند.

حجت‌الاسلام رضایی اظهار داشت: بسته های محتوایی و دوره آموزشی خوبی برای کنشگران فضای انتخابات در فضای مجازی در ده محور طراحی کردیم که طلاب و دانشجویان می توانند از این محتواها استفاده کنند.

وی در ادامه خبرگزاری رسا را یکی از بازوهای بسیار خوب برای انعکاس اخبار حوزوی عنوان و ابراز کرد: الحمدلله این مجموعه فعالیت های خوبی را انجام داده و می دهد و طبیعتاً برای هر مجموعه ای رشد و ارتقاء همیشه وجود دارد که امیدواریم روز به روز موفقیت های این رسانه حوزوی را شاهد باشیم.

ارسال نظرات