۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۵
کد خبر: ۷۵۱۸۸۶
رائفی پور:

باید قائل به شفافیت بوده و نظارت مردمی بر عملکرد خود را قبول داشته باشیم

باید قائل به شفافیت بوده و نظارت مردمی بر عملکرد خود را قبول داشته باشیم
دبیرکل جبهه صبح ایران گفت: باید قائل به شفافیت بوده و نظارت مردمی بر عملکرد خود را قبول داشته و جلوی دوربین ها سوگند یاد کنند و ما از این عزیزان حمایت می کنیم.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا علی‌اکبر رائفی پور دبیرکل جبهه صبح ایران در نشست خبری که در بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه های ایران برگزار شد به فعالیت های این جبهه در ایام انتخابات پرداخت و بیان داشت: بنده 4 سال از این مجلس حمایت کردم؛ اما امروز برای مجلس جدید لیست ارائه دادم.

وی با اشاره به توصیه های رهبر معظم انقلاب برای رقابت و مشارکت در انتخابات، افزود: آیا الان اصول گرایان با خطری به نام لیست اصلاح طلبان روبه رو هستند؟ برخی، سخنان رهبری را اشتباه تفسیر می کنند.

دبیرکل جبهه صبح ایران در ادامه به فعالیت های جبهه صبح ایران پرداخت و اظهار داشت: در طول 4 سال مردم به ما اعتماد کرده و هزاران نفر در این جبهه از احزاب و جریان های سیاسی مختلف ثبت نام کرده اند.

وی افزود: افرادی که در جبهه ما نامزد می شوند باید قائل به شفافیت بوده و نظارت مردمی بر عملکرد خود را قبول داشته و جلوی دوربین ها سوگند یاد کنند و ما از این عزیزان حمایت می کنیم.

رائفی پور بیان داشت: باید نامزدها همواره به مردم گزارش عملکرد دهند و اگر نماینده ای از این امر تخطی کند، از جریان ما خارج شده و به اطلاع مردم رسانده خواهد شد.

وی افزود: افسوس که فرصت اندکی برای دسترسی و بررسی به رزومه و فعالیت های هزاران نفر که در سایت صبح ایران ثبت نام کرده اند، وجود دارد.

دبیرکل جبهه صبح ایران بیان داشت: خانم الهیان به دفتر ما تشریف آوردند و به آنان گفتیم که جبهه ما درخواستی جز شفافیت و نظارت مردمی ندارد.

رائفی پور تاکید کرد: اگر بنده این جریان را به ثمر برسانم، به فعالیت های قبلی خود برگشته و در کنار جوانان به نظارت مردمی خواهم پرداخت.

ارسال نظرات