۲۱ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۸:۰۹
کد خبر: ۷۵۱۹۱
مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان:

همه ما مدیون انقلاب هستیم باید آن را حفظ کنیم

خبرگزاری رسا - مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سیستان و بلوچستان، گفت: ما مکلف هستیم وجود با عظمت انقلاب اسلامی را مثل جان حفظ کنیم چرا که همه ما مدیون انقلاب هستیم .
نشست مشترک روحانيون، اعضاي انجمنهاي اسلامي، هيئتهاي مذهبي، مداحان و کانونهاي فرهنگي تبليغي مساجد زاهدان با حضور نماينده ولي فقيه در استان سيستان و بلوچستان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، حجت الاسلام صفر قربانپور، مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان، روز گذشته در نشست مشترک روحانیون، اعضای انجمن های اسلامی و مسؤولان کانونهای فرهنگی و تبلیغی مساجد استان سیستان و بلوچستان، که با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زاهدان برگزار شد، اظهار داشت: انقلاب اسلامی متعلق به ملت اسلامی است و متعلق قشر خاصی نیست .

وی، افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی بهترین فرصت را برای حضور اجتماعی و سیاسی مردان و زنان فراهم آورده است .

حجت الاسلام قربانپور، به افتخارات گوناگون نظام اسلامی در عرصه های مختلف مردمی، علمی، نظامی و فناوری اشاره کرد و گفت: استکبار و دشمنان چشم دیدن این موفقیت ها نظام اسلامی را ندارند و علت آن هم اینست که مبنای حاکمیت دینی رو به علو درجات عالیه است .

مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان، تصریح کرد: ما مکلف هستیم وجود با عظمت انقلاب اسلامی را مثل جان خودمان حفظ کنیم چرا که همه ما مدیون انقلاب هستیم و هر کسی هم که می گوید من از انقلاب طلبکارم، کمی به گذشته خود نظر کند و سوابق خودش را بررسی نماید .

وی، با بیان اینکه، دهه فجر بهترین فرصت برای بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی است، بر حضور پرشور و حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن تأکید کرد .

حجت الاسلام قربانپور، تصریح کرد: کسانی که با پافشاری تلاش میکنند و شایعه پراکنی می کنند تا نشان ندهند امسال شور و عشق جهت حضور در راهپیمایی وجود ندارد، نقطه ثقل حضور مردن در عرصه سیاسی را هدف قرار داده اند، ولی حضور حماسی مردم در صحنه همه آنها را خنثی خواهد کرد .

وی تأکید داشت: دشمنان اسلام باید بدانند که ملت غیور ایران همچنان بر اعتقادات اصیل اسلامی خود پایبند هستند و هرگز اجازه نخواهند داد که کسی به مقدساتشان اهانت کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان، با ضروری دانستن پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری، تصریح کرد: باید کلام رهبر معظم انقلاب به عنوان ولی فقیه و رهبری جهان اسلام ملاک قرار گیرد .

حجت الاسلام صفر قربانپور، خاطر نشان کرد: رمز پیروزی انقلاب اسلامی الهی بودن رهبر کبیر انقلاب و اطلاعت کردن مردم از ولایت فقیه است ./940/پ202/ص
ارسال نظرات