۲۱ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۹:۲۹
کد خبر: ۷۵۱۹۷
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم:

حماسه حضور مردم دشمنان را ناکام و ناامید می کند

خبرگزاری رسا ـ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: مردم انقلابی ایران در راستای دفاع از آرمان ها و ارزش های اسلامی هیچ گونه تردیدی به خود راه نمی دهند و حتی در این گونه صحنه ها گوی سبقت را از خواص ربوده اند.
حجت الاسلام و المسلمين جمشيدي
حجت الاسلام محمود رضا جمشیدی، از اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با گرامیداشت دهه مبارک فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: مردم انقلابی ایران اسلامی از ابتدای انقلاب همراه نظام و رهبری بوده اند و در هر زمان و مکان که انقلاب و کشور به حضور مردم نیاز داشته است مردم یکدل و یکپارچه به میدان آمده و با حضوری پرشور، وفاداری خود را به آرمان ها و ارزش های والای انقلاب نشان داده اند.

وی تصریح کرد: مردم انقلابی ایران در راستای دفاع از آرمان ها و ارزش های اسلامی هیچ گونه تردیدی به خود راه نمی دهند و حتی در این گونه صحنه ها گوی سبقت را از خواص ربوده اند.

این استاد حوزه علمیه قم اضافه کرد: هر زمان شرایط دشوارتر بوده است، ملت ایران نیز با قدرت و صلابت بیشتری در صحنه حاضر شده و از ارزش ها دفاع کرده اند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تاکید بر ضرورت حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن ماه گفت: مردم در این روز فارغ از سلایق و گرایش های گروهی و حزبی به طور یکپارچه و منسجم در راهپیمایی شرکت کرده و تحت امر فرامین رهبر فرزانه انقلاب حرکت خواهند کرد.

استاد حوزه علمیه قم با اشاره به حساسیت راهپیمایی امسال بیان داشت: فتنه های اخیر و حوادث بعد از انتخابات که از سوی دشمنان طراحی شده بود باعث شد که حتی برخی از خواص ما هم زمینگیر شوند.

حجت الاسلام جمشیدی تاکید کرد: خوشبختانه ملت ما همواره بیدار هستند و در این فتنه ها نیز با پیروی از رهبر معظم انقلاب و داشتن بصیرت در برابر دشمنان و فتنه گران بپا خاسته و حماسه نهم دی را خلق کردند.

وی در بخش دیگری از سخنانش تاکید کرد: مردم ایران همانگونه که در نهم دی ماه با حضور پرشور خود نقشه های دشمنان را نقش بر آب کردند، در روز 22 بهمن ماه نیز با حضور حماسی خود بار دیگر دشمنان را ناکام و ناامید خواهند کرد و به دنیا نشان خواهند داد که ملت ایران تحت هر شرایطی حامی و وفادار انقلاب و نظام اسلامی و رهبر معظم انقلاب است. /924/ت302/ج

ارسال نظرات