۰۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۹
کد خبر: ۷۵۱۹۷۱
نمایشگاه مطبوعات؛

حضور مردم در انتخابات سبب استحکام درونی جامعه می شود

حضور مردم در انتخابات سبب استحکام درونی جامعه می شود
پژوهشگر حوزه انقلاب اسلامی با تاکید براینکه هدف انقلاب اسلامی رشد و اعتلای کشور با معیار‌های اسلامی است، گفت: پیوستگی در مشارکت انتخابات مسئولیت پذیری مردم را بیشتر خواهد کرد.

حجت الاسلام روح الله جلالی مدرس و پژوهشگر حوزه انقلاب اسلامی با حضور در غرفه خبرگزاری رسا در بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه های ایران ضمن آشنایی با روند فعالیت های این رسانه حوزوی، با تاکید براینکه دین اسلام به مردم حق تعیین سرنوشت خود را داده است، اظهار داشت: رجوع به آرای مردم، عمل به تکلیف الهی است.

پژوهشگر حوزه انقلاب اسلامی با تاکید براینکه حضور مردم در انتخابات باعث استحکام درونی جامعه خواهد شد، اظهار داشت: پیوستگی مردم در مشارکت انتخابات حس مسئولیت پذیری و رشد سیاسی مردم را بیشتر خواهد کرد و باعث می شود که منتخبین مردم با رای قوی و پشتوانه مستحکم به فعالیت بپردازند.

حجت الاسلام جلالی هدف انقلاب اسلامی را رشد و اعتلای کشور با معیارهای اسلامی خواند و افزود: نماینده تراز انقلاب اسلامی در دوران حضورش در مجلس برای دین و دنیای مردم مفید است و تنها به اعلام موضع کردن و ایراد نطق در مجلس بسنده نمی کند.

وی رشد انقلاب اسلامی در داخل و خارج کشور را از وظایف نمایندگان تراز انقلاب اسلامی خواند و افزود: بخش عظیمی از حضور و عدم حضور مردم در انتخابات ناشی از هیجانات جامعه است و هنوز این هیجانات شروع نشده است، ایجاد رقابت سالم بین نمایندگان یکی از دلایل ایجاد هیجان در جامعه است.

ارسال نظرات