۰۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۷
کد خبر: ۷۵۱۹۸۴

درخشش هنرمندان لرستانی در نخستین جشنواره ملی «معروف»

درخشش هنرمندان لرستانی در نخستین جشنواره ملی «معروف»
هنرمندان لرستانی مقام های اول موسیقی ایرانی، اول فضای مجازی و رسانه، برگزیده گرافیک، دوم مستند کوتاه، جشنواره ملی «معروف» را کسب کردند.

به گزارش خبرگزاری رسا در لرستان، نخستین جشنواره ملی معروف امسال، دوم اسفند ۱۴۰۲ با شعار «حکمرانی عادلانه» در بخش های فیلم، هوش مصنوعی، پویا نمایی، شعر، رسانه و فضای مجازی، هنر های آوایی، ادبیات و پژوهش، عکس و هنر های تجسمی برگزار شد.

طاهر مرادی، ریحانه کرنوکر، کیومرث سرشار و یعقوبی هنرمندان لرستانی توانستند چهار مقام نخستین جشنواره ملی معروف با عنوان حکمرانی عادلانه کسب کنند.

ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان لرستان این موفقیت بزرگ را به جامعه هنری ورسانه ای لرستان تبریک عرض می نماید و از خداوند بزرگ توفیق روز افزون برای این هنرمندان دارد.

حجت‌الاسلام تاتلاری، معاونت مهندسی فرهنگی ستاد امربه معروف و نهی از منکر کشور، در حاشیه برگزاری مراسم اختتامیه این جشنواره ملی گفت: استان لرستان در نخستین جشنواره ملی معروف با قوت ورود پیدا کرده است و چهار اثر برگزیده داشته است که جای تقدیر و تشکر دارد و این موفقیت نتیجه تلاش همکاران ستاد استان است.

وی بیان کرد: امید است در دوره های بعدی شاهد ورود آثار بیشتری به جشنواره ملی معروف از استان لرستان و کسب موفقیت های بیشتری باشیم.

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات