۲۱ بهمن ۱۳۸۸ - ۲۰:۱۶
کد خبر: ۷۵۲۰۰
رییس کل دادگستری سیستان و بلوچستان:

حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن پایه های متزلزل فتنه اخیر را برای همیشه از بین می برد

خبرگزاری رسا ـ رییس کل دادگستری استان سیستان و بلوچستان، گفت: با حضور گسترده و مشت های گره کرده خود در راهپیمایی 22 بهمن پایه های متزلزل فتنه اخیر را برای همیشه از بین ببریم و راه سازندگی را با قدرت بیشتر طی کنیم .
حجت الاسلام ابراهيم حميدي، مديرکل دادگستري سيستان و بلوچستان وامام جمعه موقت زاهدان مراسم تجليل از ايثارگران دادگستري سيستان و بلوچستان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، حجت الاسلام ابراهیم حمیدی، رییس کل دادگستری استان سیستان و بلوچستان و امام جمعه موقت زاهدان، در مراسم تجلیل از ایثارگران دستگاه قضایی استان که در سالن اجتماعات دادگستری استان سیستان و بلوچستان برگزار شد، با تبریک فرارسیدن سی و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، اظهار داشت: حضور ایثارگران در مجموعه قضایی که خود را متولی عدالت میداند، ضامن اجرای عدالت و پیشبرد اهداف دستگاه قضایی است .

وی، افزود:‌ پنجاه نفر از ایثارگران در دستگاه قضایی استان مشغول فعالیت هستند که حضورشان باعث دلگرمی مردم است و آنها امناء مردم در دستگاه قضایی هستند. ایثارگران و مجاهدین در راه خدا هرگاه احساس نمایند که اسلام و انقلاب در خطر است از جان و مال خود میگذرند تا خطر را دور کنند .
وی، خاطر نشان کرد: انقلاب ما نیازمند مجاهدت است و تا زمانی که خون در رگ ماست ما به اسلام و انقلاب بدهکار هستیم .

رییس کل دادگستری استان سیستان و بلوچستان، بیان داشت: امروز دهه فجر را در حالی در پیش رو داریم که شرایط انقلاب ما شرایط ویژه ایست و فتنه های دشمنان گریبان انقلاب را گرفته است و ما باید با حضور گسترده و با مشت های گره کرده خود در راهپیمایی 22 بهمن پایه های متزلزل این فتنه را برای همیشه از بین ببریم و راه سازندگی را با قدرت بیشتر طی کنیم .

دادستان عمومی و انقلاب زاهدان، نیز در این مراسم با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر، اظهار داشت: یاد و گرامیداشت خاطره شهداء، تذکری است برای ما مسؤولین که در رفتارمان و انجام وظایفمان در دستگاه قضایی دقت بیشتری کنیم .

مسؤول دفتر امور ایثارگران قوه قضاییه در استان سیستان و بلوچستان، افزود: در مجموعه قضایی همکاران جانباز،‌ ایثارگر و فرزند شهید از عملکرد بسیار خوبی برخوردار هستند و امیدواریم که فضای استقبال از این قشر و حمایت از آنان در دستگاه قضایی بیشتر فراهم شود .

سیروس جودکی،‌ معاون اداری و مالی دادگستری استان سیستان و بلوچستان، نیز در این مراسم گفت: ایثارگران از خود گذشتگانی هستند که از روی بصیرت و آگاهی، شعور و جذبه قلبی برای تحکیم پایه های دینی و نظام مبتنی بر دین در صحنه بودند و جبهه حق علیه باطل را انتخاب کردند و نام خود را در زمره مجاهدان در راه خدا ثبت کردند . محور شرافت انسانی دین اسلام است و دین برنامه حیات انسانی است .

وی، تصریح کرد: 22 بهمن بی تردید مرهون نهضت امام حسین (ع) است و شرط رسیدن به اهداف بزرگ انقلاب پیروی از قیام عاشوراست.

گفتنی است، در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از ایثارگران شاغل در دستگاه قضایی استان سیستان و بلوچستان تجلیل شد ./940/پ202/ص
ارسال نظرات