۰۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۵
کد خبر: ۷۵۲۰۰۵
رئیس دانشگاه شهید بهشتی:

اساتید، همانند شهید چمران اثرگذاری اجتماعی داشته باشند

اساتید، همانند شهید چمران اثرگذاری اجتماعی داشته باشند
رئیس دانشگاه شهید بهشتی هنر شهید چمران را اثرگذاری اجتماعی دانست و از اساتید دانشگاه خواست با افزایش ارتباط خود با جامعه، اثرگذاری داشته باشند.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا سید محمود‌رضا آقامیری، رئیس دانشگاه شهید بهشتی، گفت: هنری که ایشان داشتند هنر معلمی بود و به این ویژگی شهرت دارند. ما باید تلاش کنیم در سطح شهید چمران باشیم، یعنی ابتدا ویژگی‌های معلمی شهید چمران را احصا و با الگوگیری از آنها تلاش کنیم که شبیه به او شویم.

وی افزود: اساتید امروز کشور می‌توانند صبح تا شب نظریات و تئوری‌های مختلف را که حفظ کرده‌اند به دانشجویان بازگو کنند و آخر هم هیچ نتیجه‌ای نداشته باشد یا اینکه شبیه شهید چمران شوند که با یک اشاره جوانان را به پرواز درمی‌آورد. شهید چمران شخصیتی بود که همه مردم او را می‌شناختند و در میان مردم اثرگذار بود و لذا باید تلاش کرد که شبیه ایشان شویم.

رئیس دانشگاه شهید بهشتی بیان کرد: شهید چمران هنر دیگری هم داشتند و آن اثرگذاری اجتماعی است و امروز انتظار می‌رود که‌ اساتید همانند شهید چمران اثرگذاری اجتماعی داشته باشند. اگر بتوانیم از شهید چمران درس بگیریم و مانند او شویم سپس اثرگذار خواهیم بود.

ارسال نظرات